Walka (siła x2) Skuteczność na bazie różnicy maks 25pkt 1 walka = 1 obrażenia Zdrowie (siła i zręczność) 100 + 20 x wartosc Wpływ przedmiotów: przy starcie rozgrywki, w trakcie zdjęcie i nałożenie przedmiotu nie ma wpływu Szybkość (zręczność x2) Magia (inteligencja x2) +5/1 Wpływ przedmiotów: magia brak Rzucanie Zaklęć(na wszystko) +1/5 Dowodzenie (charyzma x2)
Maks 34 Odporność Każda Profesja inne początkowe wartości i progi zwiększania pancerza. Morale (zręczność i charyzma Trening (inteligencja i siła) Wpływ przedmiotów: jedynie na ilość pd jednostek i exp Progi pz: 13 19 25 41 Przejęcie (siła i charyzma) 30 optymalnie, dalej 1s co 10pkt Handel (inteligencja i charyzma)
31->73% 33->72% 36->71% 39->70% 42->69% 46->68% 51->67% 56->66% 61->65% 66->64% 71->63% 76->62%
|