Markool - 2018-12-12 13:52:00

Walka (siła x2)
Skuteczność na bazie różnicy maks 25pkt
1 walka = 1 obrażenia
Zdrowie (siła i zręczność)
100 + 20 x wartosc
Wpływ przedmiotów: przy starcie rozgrywki, w trakcie zdjęcie i nałożenie przedmiotu nie ma wpływu
Szybkość (zręczność x2)
Magia (inteligencja x2)
+5/1
Wpływ przedmiotów: magia brak
Rzucanie Zaklęć(na wszystko)
+1/5
Dowodzenie (charyzma x2)

Maks 34
Odporność
Każda Profesja inne początkowe wartości i progi zwiększania pancerza.
Morale (zręczność i charyzma
Trening (inteligencja i siła)
Wpływ przedmiotów: jedynie na ilość pd jednostek i exp
Progi pz: 13 19 25 41
Przejęcie (siła i charyzma)
30 optymalnie, dalej 1s co 10pkt
Handel (inteligencja i charyzma)

31->73%
33->72%
36->71%
39->70%
42->69%
46->68%
51->67%
56->66%
61->65%
66->64%
71->63%
76->62%

www.kotletzkreta.pun.pl www.pokemon4fun.pun.pl www.priyanka-chopra.pun.pl www.fantazja.pun.pl www.interprzestrzen.pun.pl