Tabela Zaklęć Znajomość zaklęcia Szansa rzucenia 1 lub mniej 10% 2 20% 3 30% 4 35% 5 40% 6 44% 7 48% 8 52% 9 56% 10 60% 11 63% 12 66% 13 69% 14 72% 15 75% 16 78% 17 81% 18 84% 19 87% 20 90% 21 91% 22 92% 23 93% 24 94% 25 95% 26 96% 27 97% 28 98% 29 99% 30+ 100%
Alchemia
Mniejszy przedmiot Mana 12 Modyfikator 0 Normalny: Tworzy na użytek rzucającego magiczny przedmiot z całkowitą premią +1. Mistrz: Tworzy na użytek rzucającego nieco lepszy magiczny przedmiot z całkowitą premią +2. Wielki Mistrz: Tworzy na użytek rzucającego lepszy magiczny przedmiot z całkowitą premią +3.
Transmutacja Mana Modyfikator Normalny: Wymienia zasoby jednego rodzaju na inne (jak Handel) przy przeliczniku 50 %. Mistrz: Wymienia zasoby jednego rodzaju na inne (jak Handel) przy przeliczniku 70 %. Wielki Mistrz: Wymienia zasoby jednego rodzaju na inne (jak Handel) przy przeliczniku 90 %.
Urok Mana 6 Modyfikator 0 Normalny: Daje premię +2 do Handlu rzucającego - działa przez 2 minuty. Mistrz: Daje premię +4 do Handlu rzucającego - działa przez 2 minuty. Wielki Mistrz: Daje premię +6 do Handlu rzucającego - działa przez 3 minuty.
Kamienny golem Mana 14 Modyfikator -1 Normalny: Przyzywa 1 Kamiennego Golema, by służył rzucającemu. Mistrz: Przyzywa 1 Kamiennego Golema z 10 PD, by służył rzucającemu. Wielki Mistrz: Przyzywa 1 Kamiennego Golema z 20 PD, by służył rzucającemu.
Pomniejszy przedmiot Mana 24 Modyfikator -1 Normalny: Tworzy na użytek rzucającego dobry magiczny przedmiot z całkowitą premią +3. Mistrz: Tworzy na użytek rzucającego nieco lepszy magiczny przedmiot z całkowitą premią +4 Wielki Mistrz: Tworzy na użytek rzucającego lepszy magiczny przedmiot z całkowitą premią +5.
Zdobycie Mana 22 Modyfikator -6 Normalny: Powoduje natychmiastowe przejęcie wszystkich kopalni w promieniu 5 pól od rzucającego. Mistrz: Powoduje natychmiastowe przejęcie wszystkich kopalni w promieniu 7 pól od rzucającego. Wielki Mistrz: Powoduje natychmiastowe przejęcie wszystkich kopalni w promieniu 10 pól od rzucającego
Przyzwanie strażnika Mana 24 Modyfikator -1
Normalny: Przyzywa Glinianego Strażnika, który przez 10 minut będzie strzegł terytorium gracza. Mistrz: Przyzywa Kamiennego Strażnika, który przez 12 minut będzie strzegł terytorium gracza. Wielki Mistrz: Przyzywa Żelaznego Strażnika, który przez 15 minut będzie strzegł terytorium gracza.
Większy przedmiot Mana 40 Modyfikator -4 Normalny: Tworzy na użytek rzucającego bardzo dobry magiczny przedmiot z całkowitą premią +5. Mistrz: Tworzy na użytek rzucającego nieco lepszy magiczny przedmiot z całkowitą premią +6. Wielki Mistrz: Tworzy na użytek rzucającego lepszy magiczny przedmiot z całkowitą premią +7.
Brązowy golem Mana 36 Modyfikator -4 Normalny: Przyzywa 1 Brązowego Golema, by służył rzucającemu. Mistrz: Przyzywa 1 Brązowego Golema z 10 PD, by służył rzucającemu. Wielki Mistrz: Przyzywa 1 Brązowego Golema z 20 PD, by służył rzucającemu.
Stworzenie artefaktu Mana 70 Modyfikator -6 Normalny: Tworzy na użytek rzucającego potężny magiczny przedmiot z całkowitą premią +7. Mistrz: Tworzy na użytek rzucającego nieco lepszy magiczny przedmiot z całkowitą premią +8. Wielki Mistrz: Tworzy na użytek rzucającego lepszy magiczny przedmiot z całkowitą premią +9.
Magia Chaosu
Przemiana bitwy Mana 6 Modyfikator - Normalny: Losowo i trwale zmienia umiejętność Walki wszystkich jednostek (własnych i nieprzyjacielskich) w zasięgu dowodzenia o +/- 1-3. Mistrz: Losowo i trwale zmienia umiejętność Walki wszystkich jednostek (własnych i nieprzyjacielskich) w zasięgu dowodzenia o +/- 1-6. Wielki Mistrz: Losowo i trwale zmienia umiejętność Walki wszystkich jednostek (własnych i nieprzyjacielskich) w zasięgu dowodzenia o +/- 1-8.
Przemiana szybkości Mana 8 Modyfikator - Normalny: Losowo i trwale zmienia Szybkość wszystkich jednostek (własnych i nieprzyjacielskich) w zasięgu dowodzenia o +/- 1-3. Mistrz: Losowo i trwale zmienia Szybkość wszystkich jednostek (własnych i nieprzyjacielskich) w zasięgu dowodzenia o +/- 1-5. Wielki Mistrz: Losowo i trwale zmienia Szybkość wszystkich jednostek (własnych i nieprzyjacielskich) w zasięgu dowodzenia o +/- 1-7.
Przemiana zdrowia Mana 5 Modyfikator - Normalny: Losowo i trwale zmienia maksymalną liczbę Punktów Zdrowia wszystkich jednostek (własnych i nieprzyjacielskich) w zasięgu dowodzenia o +/- 10-30. Mistrz: Losowo i trwale zmienia maksymalną liczbę Punktów Zdrowia wszystkich jednostek (własnych i nieprzyjacielskich) w zasięgu dowodzenia o +/- 10-50. Wielki Mistrz: Losowo i trwale zmienia maksymalną liczbę Punktów Zdrowia wszystkich jednostek (własnych i nieprzyjacielskich) w zasięgu dowodzenia o +/- 10-80.
Przemiana obrażeń Mana 7 Modyfikator - Normalny: Losowo i trwale zmienia ilość Obrażeń zadawanych przez wszystkie jednostki (własne i nieprzyjacielskie) w zasięgu dowodzenia o +/- 1-5. Mistrz: Losowo i trwale zmienia ilość Obrażeń zadawanych przez wszystkie jednostki (własne i nieprzyjacielskie) w zasięgu dowodzenia o +/- 1-10. Wielki Mistrz: Losowo i trwale zmienia ilość Obrażeń zadawanych przez wszystkie jednostki (własne i nieprzyjacielskie) w zasięgu dowodzenia o +/- 1-20.
Przemiana wieży Mana 12 Modyfikator - Normalny: Losowo i trwale zmienia statystyki wszystkich wież (własnych i nieprzyjacielskich) w zasięgu dowodzenia. Zmianie ulegają następujące wartości: Walka +\- 1-3, Punkty Zdrowia +\- 10-100, Szybkość +\- 1-2, Obrażenia +\- 1-10. Mistrz: Losowo i trwale zmienia statystyki wszystkich wież (własnych i nieprzyjacielskich) w zasięgu dowodzenia. Zmianie ulegają następujące wartości: Walka +\- 1-6, Punkty Zdrowia +\- 10-200, Szybkość +\- 1-3, Obrażenia +\- 1-15. Wielki Mistrz: Losowo i trwale zmienia statystyki wszystkich wież (własnych i nieprzyjacielskich) w zasięgu dowodzenia. Zmianie ulegają następujące wartości: Walka +\- 1-8, Punkty Zdrowia +\- 10-300, Szybkość +\- 1-4, Obrażenia +\- 1-20.
Wysysanie mana Mana 12 Modyfikator - Normalny: Wysysa Mana ze wszystkich wrogich bohaterów i jednostek rzucających zaklęcia w zasięgu dowodzenia. Mistrz: Wysysa Mana ze wszystkich wrogich bohaterów i jednostek rzucających zaklęcia w podwójnym zasięgu dowodzenia. Wielki Mistrz: Wysysa Mana ze wszystkich wrogich bohaterów i jednostek rzucających zaklęcia w potrójnym zasięgu dowodzenia.
Przemiana zasobów Mana 30 Modyfikator - Normalny: Wymienia zasoby jednego rodzaju na inne (jak umiejętność Handlu) przy losowym przeliczniku 40-60%. Mistrz: Wymienia zasoby jednego rodzaju na inne (jak umiejętność Handlu) przy losowym przeliczniku 50-70%. Wielki Mistrz: Wymienia zasoby jednego rodzaju na inne (jak umiejętność Handlu) przy losowym przeliczniku 60-80 %.
Poznanie zaklęcia Mana 30 Modyfikator -4 Normalny: Pozwala rzucającemu poznać losowe zaklęcie na czas trwania bitwy. W 95 % przypadków będzie to zaklęcie poziomu 1 lub 2, a w 5 % przypadków - zaklęcie poziomu 3. Mistrz: Pozwala rzucającemu poznać losowe zaklęcie na czas trwania bitwy. W 75 % przypadków będzie to zaklęcie poziomu 1 lub 2, a w 25 % przypadków - zaklęcie poziomu 3. Wielki Mistrz: Pozwala rzucającemu poznać losowe zaklęcie na czas trwania bitwy. W 50 % przypadków będzie to zaklęcie poziomu 1 lub 2, a w 50 % przypadków - zaklęcie poziomu 3.
Dziki ogień Mana 32 Modyfikator -5 Normalny: W magiczny sposób zadaje 50 punktów obrażeń wszystkim jednostkom nieprzyjaciela w zasięgu dowodzenia. Mistrz: W magiczny sposób zadaje 100 punktów obrażeń wszystkim jednostkom nieprzyjaciela w zasięgu dowodzenia. Wielki Mistrz: W magiczny sposób zadaje 150 punktów obrażeń wszystkim jednostkom nieprzyjaciela w zasięgu dowodzenia.
Plaga chaosu Mana 70 Modyfikator -7 Normalny: Zaraża wszystkie jednostki nieprzyjaciela w zasięgu dowodzenia i obniża ich aktualną liczbę Punktów Zdrowia do 50 %. Mistrz: Zaraża wszystkie jednostki nieprzyjaciela w zasięgu dowodzenia i obniża ich aktualną liczbę Punktów Zdrowia do 40 %. Wielki Mistrz: Zaraża wszystkie jednostki nieprzyjaciela w zasięgu dowodzenia i obniża ich aktualną liczbę Punktów Zdrowia do 33 %.
Iluzja
Cień Mana 8 Modyfikator - Normalny: Zamienia rzucającego na 1 minutę w widmową istotę, zwiększając Szybkość o 2, Odporność o 2 i Zbroję o 1. Mistrz: Zamienia rzucającego na 2 minuty w widmową istotę, zwiększając Szybkość o 3, Odporność o 4 i Zbroję o 2. Wielki Mistrz: Zamienia rzucającego na 2 minuty w widmową istotę, zwiększając Szybkość o 4, Odporność o 6 i Zbroję o 2.
Strach Mana 6 Modyfikator - Normalny: Wywołuje Trwogę u wszystkich wrogich jednostek w zasięgu dowodzenia. Mistrz: Wywołuje Trwogę u wszystkich wrogich jednostek w zasięgu dowodzenia powiększonym o połowę. Wielki Mistrz: Wywołuje Trwogę u wszystkich wrogich jednostek w podwójnym zasięgu dowodzenia.
Światło/Mrok Mana 5 Modyfikator -1 Normalny: Zmienia dzień w noc, a noc w dzień. Mistrz: Zmienia dzień w noc, a noc w dzień. Wielki Mistrz: Zmienia dzień w noc, a noc w dzień.
Respekt Mana 8 Modyfikator-1 Normalny: Wywołuje Respekt u wszystkich wrogich jednostek w zasięgu dowodzenia. Mistrz: Wywołuje Respekt u wszystkich wrogich jednostek w zasięgu dowodzenia powiększonym o połowę. Wielki Mistrz: Wywołuje Respekt u wszystkich wrogich jednostek w podwójnym zasięgu dowodzenia.
Upiorna horda Mana 14 Modyfikator -2 Efekty zależnie od stopnia wtajemniczenia: Normalny: Tworzy złudzenie 4 jednostek piechoty, które służą rzucającemu przez 2 minuty. Mistrz: Tworzy złudzenie 6 jednostek piechoty, które służą rzucającemu przez 3 minuty. Wielki Mistrz: Tworzy złudzenie 8 jednostek piechoty, które służą rzucającemu przez 4 minuty.
Smocza trwoga Mana 20 Modyfikator -4 Normalny: Tworzy złudzenie 1 Smoka, który służy rzucającemu przez 2 minuty. Mistrz: Tworzy złudzenie 1 Smoka, który służy rzucającemu przez 3 minuty. Wielki Mistrz: Tworzy złudzenie 1 Smoka, który służy rzucającemu przez 4 minuty.
Niewidzialność Mana 30 Modyfikator -4 Normalny: Sprawia, że rzucający staje się niewidzialny przez 1 minutę lub do czasu zaatakowania, przejęcia, rzucenia zaklęcia itp. Mistrz: Sprawia, że rzucający staje się niewidzialny przez 2 minuty lub do czasu zaatakowania, przejęcia, rzucenia zaklęcia itp. Wielki Mistrz: Sprawia, że rzucający staje się niewidzialny przez 3 minuty lub do czasu zaatakowania, przejęcia, rzucenia zaklęcia itp.
Krzyk cienia Mana 30 Modyfikator -3 Normalny: Przyzywa 1 Cień, by służył rzucającemu. Mistrz: Przyzywa 1 Cień z 20 PD, by służył rzucającemu. Wielki Mistrz: Przyzywa 1 Cień z 40 PD, by służył rzucającemu.
Mutacja Mana 50 Modyfikator -4 Normalny: Zmienia wszystkie jednostki wroga w zasięgu dowodzenia w niegroźne zwierzęta (nie działa na bohaterów, Tytanów i machiny oblężnicze). Mistrz: Zmienia wszystkie jednostki wroga w zasięgu dowodzenia w niegroźne zwierzęta (nie działa na bohaterów, Tytanów i machiny oblężnicze). Wielki Mistrz: Zmienia wszystkie jednostki wroga w zasięgu dowodzenia w niegroźne zwierzęta (nie działa na bohaterów, Tytanów i machiny oblężnicze).
Transformacja Mana 70 Modyfikator -8 Normalny: Losowo zamienia maksymalnie 5 własnych, małych lub średnich jednostek naziemnych w zasięgu dowodzenia w inne jednostki o podobnych rozmiarach. Mistrz: Losowo zamienia maksymalnie 10 własnych, małych lub średnich jednostek naziemnych w zasięgu dowodzenia w lepsze jednostki o podobnych rozmiarach. Wielki Mistrz: Losowo zamienia maksymalnie 15 własnych, małych lub średnich jednostek naziemnych w zasięgu dowodzenia w dużo lepsze jednostki o podobnych rozmiarach.
Magia lodu
Lodowa dłoń Mana 10 Modyfikator - Normalny: Zadaje wszystkim wrogim jednostkom w zasięgu dowodzenia 20 punktów obrażeń. Mistrz: Zadaje wszystkim wrogim jednostkom w zasięgu dowodzenia 30 punktów obrażeń. Wielki Mistrz: Zadaje wszystkim wrogim jednostkom w zasięgu dowodzenia 40 punktów obrażeń.
Burza Mana 8 Modyfikator - Normalny: Zmienia pogodę, wywołując deszcz i pioruny. Mistrz: Zmienia pogodę, wywołując deszcz i pioruny. Wielki Mistrz: Zmienia pogodę, wywołując deszcz i pioruny.
Lodowa zbroja Mana14 Modyfikator- Normalny: Daje premię +1 do Zbroi rzucającego, działającą przez 1 minutę. Mistrz: Daje premię +2 do Zbroi rzucającego, działającą przez 2 minuty. Wielki Mistrz: Daje premię +3 do Zbroi rzucającego, działającą przez 2 minuty.
Spokój Mana 10 Modyfikator - Normalny: Uwalnia wszystkie jednostki w zasięgu dowodzenia (własne i wrogie) ze wszelkich skutków czarów i ataków psychologicznych (pozytywnych i negatywnych). Mistrz: Uwalnia wszystkie jednostki w zasięgu dowodzenia (własne i wrogie) ze wszelkich skutków czarów i ataków psychologicznych (pozytywnych i negatywnych). Wielki Mistrz: Uwalnia wszystkie jednostki w zasięgu dowodzenia (własne i wrogie) ze wszelkich skutków czarów i ataków psychologicznych (pozytywnych i negatywnych).
Lodowy krąg Mana 30 Modyfikator -2 Normalny: Zadaje 80 punktów obrażeń wrogim jednostkom w promieniu 7 pól od rzucającego. Mistrz: Zadaje 160 punktów obrażeń wrogim jednostkom w promieniu 7 pól od rzucającego. Wielki Mistrz: Zadaje 320 punktów obrażeń wrogim jednostkom w promieniu 7 pól od rzucającego.
Zamrożenie Mana 25 Modyfikator -2 Normalny: Zmniejsza Szybkość wszystkich wrogich jednostek w zasięgu dowodzenia o 6 na okres 1 minuty. Mistrz: Zmniejsza Szybkość wszystkich wrogich jednostek w zasięgu dowodzenia o 8 na okres 1 minuty. Wielki Mistrz: Zmniejsza Szybkość wszystkich wrogich jednostek w zasięgu dowodzenia o 10 na okres 2 minut.
Ściana lodu Mana 4 Modyfikator - Normalny: Przyzywa 1 Ścianę Lodu, która przez 10 minut będzie strzec terytorium gracza. Mistrz: Przyzywa 1 Ścianę Lodu, która przez 20 minut będzie strzec terytorium gracza. Wielki Mistrz: Przyzywa 1 Ścianę Lodu, która przez 30 minut będzie strzec terytorium gracza.
Lodowa kra Mana 30 Modyfikator -3 Normalny: Umożliwia rzucającemu atakowanie wszystkich wrogich jednostek w promieniu 12 pól lodowymi pociskami, które zadają 40 punktów obrażeń i przebijają na wylot - działa przez 1 minutę. Mistrz: Umożliwia rzucającemu atakowanie wszystkich wrogich jednostek w promieniu 12 pól lodowymi pociskami, które zadają 60 punktów obrażeń i przebijają na wylot - działa przez 1 minutę. Wielki Mistrz: Umożliwia rzucającemu atakowanie wszystkich wrogich jednostek w promieniu 12 pól lodowymi pociskami, które zadają 60 punktów obrażeń i przebijają na wylot - działa przez 2 minuty.
Zamrożenie magii Mana 40 Modyfikator -4 Normalny: Zatrzymuje regenerację Mana wszystkich jednostek na mapie, w tym rzucającego - działa przez 2 minuty. Wszystkie jednostki zdolne do rzucania zaklęć Lodu korzystają jednak w tym czasie z premii +6 do Zaklęć. Mistrz: Zatrzymuje regenerację Mana wszystkich jednostek na mapie, w tym rzucającego - działa przez 4 minuty. Wszystkie jednostki zdolne do rzucania zaklęć Lodu korzystają jednak w tym czasie z premii +8 do Zaklęć. Wielki Mistrz: Zatrzymuje regenerację Mana wszystkich jednostek na mapie, w tym rzucającego - działa przez 6 minuty. Wszystkie jednostki zdolne do rzucania zaklęć Lodu korzystają jednak w tym czasie z premii +10 do Zaklęć.
Lodowa burza Mana 65 Modyfikator -6 Efekty zależnie od stopnia wtajemniczenia: Normalny: Tworzy ogromne kule gradowe, które zadają 100 punktów obrażeń wszystkim jednostkom nieprzyjaciela i budynkom w zasięgu dowodzenia. Mistrz: Tworzy ogromne kule gradowe, które zadają 200 punktów obrażeń wszystkim jednostkom nieprzyjaciela i budynkom w zasięgu dowodzenia. Wielki Mistrz: Tworzy ogromne kule gradowe, które zadają 300 punktów obrażeń wszystkim jednostkom nieprzyjaciela i budynkom w zasięgu dowodzenia.
Magia natury
Przyzwanie duszka Mana 10 Modyfikator -1 Normalny: Przyzywa 1 Duszka, by służył rzucającemu. Mistrz: Przyzywa 1 Duszka z 10 PD, by służył rzucającemu. Wielki Mistrz: Przyzywa 1 Duszka z 20 PD, by służył rzucającemu.
Magiczna jagoda Mana 12 Modyfikator - Normalny: Przywraca rzucającemu 50 punktów zdrowia. Działa tylko na istoty śmiertelne, nie dotyczy więc Nieumarłych, Demonów i Machin Oblężniczych. Mistrz: Przywraca wszystkim jednostkom w zasięgu dowodzenia 50 punktów zdrowia. Działa tylko na istoty śmiertelne, nie dotyczy więc Nieumarłych, Demonów i Machin Oblężniczych. Wielki Mistrz: Przywraca wszystkim jednostkom w zasięgu dowodzenia 100 punktów zdrowia oraz leczy skutki działania zarazy i trucizny. Działa tylko na istoty śmiertelne, nie dotyczy więc Nieumarłych, Demonów i Machin Oblężniczych.
Spętanie Mana 8 Modyfikator - Normalny: Zmniejsza Szybkość wszystkich wrogich jednostek naziemnych w zasięgu dowodzenia o 4 na okres 1 minuty. Mistrz: Zmniejsza Szybkość wszystkich wrogich jednostek naziemnych w zasięgu dowodzenia o 6 na okres 1 minuty. Wielki Mistrz: Zmniejsza Szybkość wszystkich wrogich jednostek naziemnych w zasięgu dowodzenia o 8 na okres 2 minut.
Magiczny kostur Mana 8 Modyfikator - Normalny: Przyzywa magiczny kostur, który daje premię +3 do Walki rzucającego, działającą przez 2 minuty. Mistrz: Przyzywa magiczny kostur, który daje premię 6 do Walki rzucającego, działającą przez 2 minuty. Wielki Mistrz: Przyzywa magiczny kostur, który daje premię 10 do Walki rzucającego, działającą przez 2 minuty.
Przyzwanie jednorożca Mana 20 Modyfikator -2 Normalny: Przyzywa 1 Jednorożca, by służył rzucającemu. Mistrz: Przyzywa 1 Jednorożca z 20 PD, by służył rzucającemu. Wielki Mistrz: Przyzywa 1 Jednorożca z 40 PD, by służył rzucającemu.
Cierniowy mur Mana 4 Modyfikator - Normalny: Przyzywa 1 ciernisty krzew, który przez 10 minut będzie strzec terytorium gracza. Mistrz: Przyzywa 1 ciernisty krzew, który przez 20 minut będzie strzec terytorium gracza. Wielki Mistrz: Przyzywa 1 ciernisty krzew, który przez 30 minut będzie strzec terytorium gracza.
Wezwanie błyskawicy Mana 35 Modyfikator -1 Normalny: Przyzywa błyskawicę, która zadaje 40 punktów obrażeń wszystkim wrogim jednostkom w zasięgu dowodzenia. Mistrz :Przyzywa błyskawicę, która zadaje 60 punktów obrażeń wszystkim wrogim jednostkom w zasięgu dowodzenia. Wielki Mistrz: Przyzywa błyskawicę, która zadaje 120 punktów obrażeń wszystkim wrogim jednostkom w zasięgu dowodzenia.
Przyzwanie treanta Mana 40 Modyfikator -4 Normalny: Przyzywa 1 Treanta, by służył rzucającemu. Mistrz: Przyzywa 1 Treanta z 20 PD, by służył rzucającemu. Wielki Mistrz: Przyzywa 1 Treanta z 40 PD, by służył rzucającemu.
Zmiana pogody Mana 25 Modyfikator - Normalny: Umożliwia rzucającemu zamianę nocy w dzień oraz ładnej pogody w deszczową (i odwrotnie). Mistrz: Umożliwia rzucającemu zamianę nocy w dzień oraz ładnej pogody w deszczową (i odwrotnie). Wielki Mistrz: Umożliwia rzucającemu zamianę nocy w dzień oraz ładnej pogody w deszczową (i odwrotnie).
Żywiołactwo Mana 50 Modyfikator -5 Normalny: Przyzywa 1 wybranego Żywiołaka, by służył rzucającemu. Mistrz: Przyzywa 1 wybranego Żywiołaka z 80 PD, by służył rzucającemu. Wielki Mistrz: Przyzywa 1 wybranego Żywiołaka z 160 PD, by służył rzucającemu.
Nekromancja
Wskrzeszenie szkieletu Mana 8 Modyfikator - Normalny: Wskrzesza 1 Szkielet, by służył rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Mroczny Portal, wskrzeszany jest Szkielet z 20 PD. Mistrz: Wskrzesza 1 Szkielet z 20 PD, by służył rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Mroczny Portal, wskrzeszany jest Szkielet z 40 PD. Wielki Mistrz: Wskrzesza 1 Szkielet z 40 PD, by służył rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Mroczny Portal, wskrzeszany jest Szkielet z 80 PD.
Wskrzeszenie zombie Mana 8 Modyfikator - Normalny: Wskrzesza 1 Zombie, by służył rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Mroczny portal, wskrzeszany jest Zombie z 20 PD. Mistrz: Wskrzesza 1 Zombie z 20 PD, by służył rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Mroczny portal, wskrzeszany jest Zombie z 40 PD. Wielki Mistrz: Wskrzesza 1 Zombie z 40 PD, by służył rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Mroczny portal, wskrzeszany jest Zombie z 80 PD.
Trujący obłok Mana 8 Modyfikator - Efekty zależnie od stopnia wtajemniczenia: Normalny: Zatruwa wszystkie wrogie jednostki w zasięgu dowodzenia. Mistrz:Zatruwa wszystkie wrogie jednostki w podwójnym zasięgu dowodzenia. Wielki Mistrz: Zatruwa wszystkie wrogie jednostki w potrójnym zasięgu dowodzenia.
Mroczny portal Mana 5 Modyfikator +2 Normalny: Przyzywa na 1 minutę Mroczny Portal, który ułatwia wskrzeszanie Nieumarłych. Mistrz: Przyzywa na 2 minuty Mroczny Portal, który ułatwia wskrzeszanie Nieumarłych. Wielki Mistrz: Przyzywa na 3 minuty Mroczny Portal, który ułatwia wskrzeszanie Nieumarłych.
Wskrzeszenie monstrum Mana 15 Modyfikator - Normalny: Wskrzesza 1 Monstrum, by służyło rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Mroczny Portal, wskrzeszane jest Monstrum z 20 PD. Mistrz: Wskrzesza 1 Monstrum z 20 PD, by służyło rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Mroczny Portal, wskrzeszane jest Monstrum z 40 PD. Wielki Mistrz: Wskrzesza 1 Monstrum z 40 PD, by służyło rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Mroczny Portal, wskrzeszane jest Monstrum z 80 PD.
Wampiryzm Mana 30 Modyfikator -2 Normalny: Rzuca zaklęcie Wampiryzmu 1 poziomu na wszystkie jednostki w zasięgu dowodzenia na okres 1 minuty. Dzięki temu wszystkie jednostki odzyskują 1 punkt zdrowia za każde 4 zadane punkty obrażeń. Mistrz: Rzuca zaklęcie Wampiryzmu 2 poziomu na wszystkie jednostki w zasięgu dowodzenia na okres 1 minuty. Dzięki temu wszystkie jednostki odzyskują 1 punkt zdrowia za każde 3 zadane punkty obrażeń. Wielki Mistrz: Rzuca zaklęcie Wampiryzmu 3 poziomu na wszystkie jednostki w zasięgu dowodzenia na okres 1 minuty. Dzięki temu wszystkie jednostki odzyskują 1 punkt zdrowia za każde 2 zadane punkty obrażeń.
Mroczna burza Mana 18 Modyfikator -1 Normalny: Wywołuje deszcz i zamienia dzień w noc. Mistrz: Wywołuje deszcz i zamienia dzień w noc. Wielki Mistrz: Wywołuje deszcz i zamienia dzień w noc.
Wezwanie zmarłych Mana 30 Modyfikator -1 Normalny: Pozwala wskrzesić wszystkie jednostki (własne i wroga) w zasięgu dowodzenia i uczynić z nich Szkielety. Nie posiadają one jednak zdobytych przed śmiercią medali. Mistrz: Pozwala wskrzesić wszystkie jednostki (własne i wroga) w zasięgu dowodzenia i uczynić z nich Szkielety z 20 PD. Nie posiadają one jednak zdobytych przed śmiercią medali. Wielki Mistrz: Pozwala wskrzesić wszystkie jednostki (własne i wroga) w zasięgu dowodzenia i uczynić z nich Szkielety z 40 PD. Nie posiadają one jednak zdobytych przed śmiercią medali.
Lodowy krąg Mana 35 Modyfikator -2 Normalny: Zadaje 80 punktów obrażeń wrogim jednostkom w promieniu 7 pól od rzucającego. Mistrz: Zadaje 160 punktów obrażeń wrogim jednostkom w promieniu 7 pól od rzucającego. Wielki Mistrz: Zadaje 320 punktów obrażeń wrogim jednostkom w promieniu 7 pól od rzucającego.
Wskrzeszenie czempiona Mana 50 Modyfikator -4 Normalny: Wskrzesza 1 silną jednostkę (do wyboru Wampir, Rycerz Zagłady, Licz lub Cień) z 40 PD, by służyła rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Mroczny Portal, wskrzeszana jest 1 jednostka z 80 PD. Mistrz: Wskrzesza 1 silną jednostkę (do wyboru Wampir, Rycerz Zagłady, Licz lub Cień) z 80 PD, by służyła rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Mroczny Portal, wskrzeszana jest 1 jednostka z 160 PD. Wielki Mistrz: Wskrzesza 1 silną jednostkę (do wyboru Wampir, Rycerz Zagłady, Licz lub Cień) ze 160 PD, by służyła rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Mroczny Portal, wskrzeszana jest 1 jednostka z 320 PD.
Przyzywanie
Przyzwanie kwazyta Mana 10 Modyfikator - Normalny: Daje premię +2 do zasięgu dowodzenia rzucającego, działającą przez 30 sekund. Mistrz: Daje premię +4 do zasięgu dowodzenia rzucającego, działającą przez 60 sekund. Wielki Mistrz: Daje premię +6 do zasięgu dowodzenia rzucającego, działającą przez 90 sekund.
Krąg mocy Mana 4 Modyfikator +1 Normalny: Wywołuje na 1 minutę Krąg Mocy, który ułatwia przyzywanie istot. Mistrz: Wywołuje na 2 minuty Krąg Mocy, który ułatwia przyzywanie istot. Wielki Mistrz: Wywołuje na 3 minuty Krąg Mocy, który ułatwia przyzywanie istot.
Rumak-Fantom Mana 5 Modyfikator - Normalny: Zamienia wszystkie jednostki kawalerii w zasięgu dowodzenia na 1 minutę w widma, zwiększając Szybkość o 2, Odporność o 2 i Zbroję o 1. Mistrz: Zamienia wszystkie jednostki kawalerii w zasięgu dowodzenia na 2 minuty w widma, zwiększając Szybkość o 3, Odporność o 4 i Zbroję o 2. Wielki Mistrz: Zamienia wszystkie jednostki kawalerii w zasięgu dowodzenia na 2 minuty w widma, zwiększając Szybkość o 4, Odporność o 6 i Zbroję o 3.
Mgnienie Mana 3 Modyfikator - Normalny: Przenosi rzucającego w niezbyt oddalone, losowe miejsce. Mistrz: Przenosi rzucającego w niezbyt oddalone, losowe miejsce. Wielki Mistrz: Przenosi rzucającego w niezbyt oddalone, losowe miejsce.
Przyzwanie diablika Mana 14 Modyfikator - Normalny: Przyzywa 1 Diablika, by służył rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Krąg Mocy, przyzywany jest 1 Diablik z 20 PD. Mistrz: Przyzywa 1 Diablika z 20 PD, by służył rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Krąg Mocy, przyzywany jest 1 Diablik z 40 PD. Wielki Mistrz: Przyzywa 1 Diablika z 40 PD, by służył rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Krąg Mocy, przyzywany jest 1 Diablik z 80 PD.
Oko Oros Mana 12 Modyfikator - Normalny: Tworzy 1 unoszące się w powietrzu oko, które służy rzucającemu przez 60 sekund. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Krąg Mocy, tworzonych jest dwoje oczu z 20 PD. Mistrz: Tworzy dwoje unoszących się w powietrzu oczu, które służą rzucającemu przez 90 sekund. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Krąg Mocy, tworzonych jest troje oczu z 40 PD. Wielki Mistrz: Tworzy troje unoszących się w powietrzu oczu, które służą rzucającemu przez 120 sekund. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Krąg Mocy, tworzonych jest czworo oczu z 80 PD.
Portal powrotny Mana 20 Modyfikator - Normalny: Przenosi rzucającego w położenie początkowe. Mistrz: Przenosi rzucającego w położenie początkowe. Wielki Mistrz: Przenosi rzucającego w położenie początkowe.
Żniwo dusz Mana 35 Modyfikator -4 Normalny: Przyzywa 1 Sukkubusa z 20 PD, by służył rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Krąg Mocy, przyzywane są 2 Sukkubusy z 40 PD. Mistrz: Przyzywa 2 Sukkubusy z 40 PD, by służyły rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Krąg Mocy, przyzywane są 3 Sukkubusy z 80 PD. Wielki Mistrz: Przyzywa 3 Sukkubusy z 80 PD, by służyły rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Krąg Mocy, przyzywane są 4 Sukkubusy z 160 PD.
Wygnanie Mana 30 Modyfikator -4 Normalny: Odpędza wszystkie jednostki z innego wymiaru poziomu 1-2, znajdujące się w zasięgu dowodzenia. Mistrz: Odpędza wszystkie jednostki z innego wymiaru poziomu 1-4, znajdujące się w zasięgu dowodzenia. Wielki Mistrz: Odpędza wszystkie jednostki z innego wymiaru dowolnego poziomu, znajdujące się w zasięgu dowodzenia.
Wrota demonów Mana 55 Modyfikator -8 Normalny: Przyzywa 1 Demona z 40 PD, by służył rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Krąg Mocy, przyzywany jest 1 Demon z 80 PD. Mistrz: Przyzywa 1 Demona z 80 PD, by służył rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Krąg Mocy, przyzywany jest 1 Demon z 160 PD. Wielki Mistrz: Przyzywa 1 Demona z 160 PD, by służył rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Krąg Mocy, przyzywany jest 1 Demon z 320 PD.
Piromacja
Ognista dłoń Mana 10 Modyfikator - Normalny: Zadaje wszystkim wrogim jednostkom w zasięgu dowodzenia 20 punktów obrażeń od ognia. Mistrz: Zadaje wszystkim wrogim jednostkom w zasięgu dowodzenia 30 punktów obrażeń od ognia. Wielki Mistrz: Zadaje wszystkim wrogim jednostkom w zasięgu dowodzenia 40 punktów obrażeń od ognia.
Płomień duszy Mana 6 Modyfikator - Normalny: Daje 10 PD własnym jednostkom (maksymalnie 10 PD) w zasięgu dowodzenia. Mistrz: Daje 15 PD własnym jednostkom (maksymalnie 20 PD) w zasięgu dowodzenia. Wielki Mistrz: Daje 20 PD własnym jednostkom (maksymalnie 30 PD) w zasięgu dowodzenia.
Wypalanie Mana 8 Modyfikator - Normalny: Przywraca rzucającemu i pobliskim jednostkom 20 punktów zdrowia. Mistrz: Przywraca rzucającemu i pobliskim jednostkom 50 punktów zdrowia. Wielki Mistrz: Przywraca rzucającemu i pobliskim jednostkom 200 punktów zdrowia.
Odporność na ogień Mana 7 Modyfikator - Normalny: Daje wszystkim własnym jednostkom w zasięgu dowodzenia Odporność na ogień na okres 1 minuty. Mistrz: Daje wszystkim własnym jednostkom w zasięgu dowodzenia Odporność na ogień na okres 2 minuty. Wielki Mistrz: Daje wszystkim własnym jednostkom w zasięgu dowodzenia Odporność na ogień na okres 3 minuty
Ognisty krąg Mana 30 Modyfikator -2 Efekty zależnie od stopnia wtajemniczenia: Normalny: Zadaje 60 punktów obrażeń wrogim jednostkom w promieniu 6 pól od rzucającego. Mistrz: Zadaje 120 punktów obrażeń wrogim jednostkom w promieniu 6 pól od rzucającego. Wielki Mistrz: Zadaje 240 punktów obrażeń wrogim jednostkom w promieniu 6 pól od rzucającego.
Ognisty oddech Mana 30 Modyfikator -2 Normalny: Daje wszystkim własnym jednostkom w zasięgu dowodzenia (z wyjątkiem rzucającego) możliwość atakowania ognistymi pociskami, które zadają 20 punktów obrażeń (zasięg 5) - przez 1 minutę. Mistrz: Daje wszystkim własnym jednostkom w zasięgu dowodzenia (z wyjątkiem rzucającego) możliwość atakowania ognistymi pociskami, które zadają 25 punktów obrażeń (zasięg 5) - przez 2 minuty. Wielki Mistrz: Daje wszystkim własnym jednostkom w zasięgu dowodzenia (z wyjątkiem rzucającego) możliwość atakowania ognistymi pociskami, które zadają 30 punktów obrażeń (zasięg 8) - przez 2 minuty.
Berserker Mana 15 Modyfikator -1 Normalny: Rzuca zaklęcie Żywa Pochodnia na wszystkie własne jednostki (oprócz machin oblężniczych) w zasięgu dowodzenia, zwiększając ich umiejętności Walki o 6 i Szybkość o 4 - na okres 3 minut. Mistrz: Rzuca zaklęcie Żywa Pochodnia na wszystkie własne jednostki (oprócz machin oblężniczych) w zasięgu dowodzenia, zwiększając ich umiejętności Walki o 8 i Szybkość o 5 - na okres 3 minut. Wielki Mistrz: Rzuca zaklęcie Żywa Pochodnia na wszystkie własne jednostki (oprócz machin oblężniczych) w zasięgu dowodzenia, zwiększając ich umiejętności Walki o 10 i Szybkość o 6 - na okres 3 minut.
Słup ognia Mana 40 Modyfikator -3 Normalny: Zadaje 120 punktów obrażeń wrogim jednostkom w promieniu 3 pól od rzucającego. Mistrz: Zadaje 240 punktów obrażeń wrogim jednostkom w promieniu 3 pól od rzucającego. Wielki Mistrz: Zadaje 480 punktów obrażeń wrogim jednostkom w promieniu 3 pól od rzucającego
Żywiołak ognia Mana 40 Modyfikator -4 Normalny: Przyzywa 1 Żywiołaka Ognia, by służył rzucającemu. Mistrz: Przyzywa 1 Żywiołaka Ognia z 40 PD, by służył rzucającemu. Wielki Mistrz: Przyzywa 1 Żywiołaka Ognia z 80 PD, by służył rzucającemu
Armagedon Mana 75 Modyfikator -10 Efekty zależnie od stopnia wtajemniczenia: Normalny: Zadaje 100 punktów obrażeń od ognia wszystkim jednostkom i budynkom nieprzyjaciela w zasięgu dowodzenia. Mistrz: Zadaje 200 punktów obrażeń od ognia wszystkim jednostkom i budynkom nieprzyjaciela w zasięgu dowodzenia. Wielki Mistrz: Zadaje 350 punktów obrażeń od ognia wszystkim jednostkom i budynkom nieprzyjaciela w zasięgu dowodzenia.
Runy
Kamienna skóra Mana 12 Modyfikator - Normalny: Daje premię +2 do Zbroi rzucającego, działającą przez 1 minutę. Mistrz: Daje premię +3 do Zbroi rzucającego, działającą przez 2 minuty. Wielki Mistrz: Daje premię +4 do Zbroi rzucającego, działającą przez 2 minuty.
Klejnot mądrości Mana 4 Modyfikator - Normalny: Zwiększa szansę powodzenia kolejnego zaklęcia o 20 %. Mistrz: Zwiększa szansę powodzenia kolejnego zaklęcia o 30 %. Wielki Mistrz: Zwiększa szansę powodzenia kolejnego zaklęcia o 40 %.
Kopanie Mana 8 Modyfikator - Normalny: Zmniejsza czas budowania o 25 % przez 2 minuty. Mistrz: Zmniejsza czas budowania o 33 % przez 3 minuty. Wielki Mistrz: Zmniejsza czas budowania o 50 % przez 4 minuty.
Moc ziemi Mana 12 Modyfikator - Normalny: Przywraca 200 punktów wszystkim własnym budynkom w zasięgu dowodzenia. Mistrz: Przywraca 400 punktów wszystkim własnym budynkom w zasięgu dowodzenia. Wielki Mistrz: Przywraca 800 punktów wszystkim własnym budynkom w zasięgu dowodzenia.
Odporność na magię Mana 25 Modyfikator -3 Normalny: Uodparnia rzucającego na działanie magii na 1 minutę. Mistrz: Uodparnia rzucającego na działanie magii na 2 minutę. Wielki Mistrz: Uodparnia rzucającego na działanie magii na 3 minutę.
Kamienie zagłady Mana 16 Modyfikator - Normalny: Tworzy ogromne głazy, które zadają nieprzyjacielskim jednostkom i budynkom 30 punktów obrażeń miażdżonych. Mistrz: Tworzy ogromne głazy, które zadają nieprzyjacielskim jednostkom i budynkom 50 punktów obrażeń miażdżonych. Wielki Mistrz: Tworzy ogromne głazy, które zadają nieprzyjacielskim jednostkom i budynkom 80 punktów obrażeń miażdżonych.
Przyzwanie strażnika Mana 24 Modyfikator -3 Normalny: Przyzywa Glinianego Strażnika, który przez 10 minut będzie strzegł terytorium gracza. Mistrz: Przyzywa Kamiennego Strażnika, który przez 12 minut będzie strzegł terytorium gracza. Wielki Mistrz: Przyzywa Żelaznego Strażnika, który przez 15 minut będzie strzegł terytorium gracza.
Odporność na pociski Mana 35 Modyfikator -4 Normalny: Chroni rzucającego przed pociskami przez 1 minutę. Mistrz: Chroni rzucającego przed pociskami przez 2 minutę. Wielki Mistrz: Chroni rzucającego przed pociskami przez 3 minutę.
Przedmiot runiczny Mana 40 Modyfikator -4 Normalny: Tworzy na użytek rzucającego bardzo dobry magiczny przedmiot. Mistrz: Tworzy na użytek rzucającego nieco lepszy magiczny przedmiot. Wielki Mistrz: Tworzy na użytek rzucającego lepszy magiczny przedmiot.
Wezwanie kamienia Mana 50 Modyfikator -4 Normalny: Przyzywa 1 Żywiołaka Ziemi, by służył rzucającemu. Mistrz: Przyzywa 1 Żywiołaka Ziemi z 40 PD, by służył rzucającemu. Wielki Mistrz: Przyzywa 1 Żywiołaka Ziemi z 80 PD, by służył rzucającemu.
Magia uzdrawiania
Samouzdrowienie Mana 8 Modyfikator +1 Normalny: Przywraca rzucającemu 50 punktów zdrowia. Mistrz: Przywraca rzucającemu 150 punktów zdrowia. Wielki Mistrz: Przywraca rzucającemu 250 punktów zdrowia.
Uleczenie Mana 8 Modyfikator - Normalny: Leczy wszystkie jednostki w połowicznym zasięgu dowodzenia ze skutków zarazy i trucizny. Mistrz: Leczy wszystkie jednostki w zasięgu dowodzenia ze skutków zarazy i trucizny. Wielki Mistrz: Leczy wszystkie jednostki w zasięgu dowodzenia ze skutków zarazy i trucizny oraz przywraca im 50 punktów zdrowia.
Błogosławieństwo Mana 8 Modyfikator - Efekty zależnie od stopnia wtajemniczenia: Normalny: Daje premię +2 do Morale rzucającego, działającą przez 1 minutę. Mistrz: Daje premię +4 do Morale rzucającego, działającą przez 2 minuty. Wielki Mistrz: Daje premię +6 do Morale rzucającego, działającą przez 3 minuty.
Biały stróż Mana 6 Modyfikator - Normalny: Chroni wszelkie jednostki w zasięgu dowodzenia przed skutkami ataków psychologicznych, zwiększając ich Odporność o 8 na okres 1 minuty. Mistrz: Chroni wszelkie jednostki w zasięgu dowodzenia przed skutkami ataków psychologicznych, zwiększając ich Odporność o 10 na okres 2 minut. Wielki Mistrz: Chroni wszelkie jednostki w zasięgu dowodzenia przed skutkami ataków psychologicznych, zwiększając ich Odporność o 12 na okres 4 minut.
Uzdrowienie grupowe Mana 15 Modyfikator - Normalny: Przywraca wszystkim jednostkom w zasięgu dowodzenia 50 punktów zdrowia. Mistrz: Przywraca wszystkim jednostkom w zasięgu dowodzenia 100 punktów zdrowia. Wielki Mistrz: Przywraca wszystkim jednostkom w zasięgu dowodzenia 200 punktów
Wzmocnienie Mana 16 Modyfikator -2 Normalny: Zwiększa Szybkość wszystkich jednostek z wyjątkiem Nieumarłych w zasięgu dowodzenia o 2 na okres 1 minuty. Mistrz: Zwiększa Szybkość wszystkich jednostek z wyjątkiem Nieumarłych w zasięgu dowodzenia o 3 na okres 1 minuty. Wielki Mistrz: Zwiększa Szybkość wszystkich jednostek z wyjątkiem Nieumarłych w zasięgu dowodzenia o 4 na okres 1 minuty.
Słońce Mana 10 Modyfikator -1 Normalny: Wstrzymuje deszcz i zmienia noc w dzień, a także przywraca rzucającemu 50 punktów zdrowia. Mistrz: Wstrzymuje deszcz i zmienia noc w dzień, a także przywraca rzucającemu 75 punktów zdrowia. Wielki Mistrz: Wstrzymuje deszcz i zmienia noc w dzień, a także przywraca rzucającemu 100 punktów zdrowia.
Duże uzdrowienie Mana 40 Modyfikator -2 Normalny: Leczy 32 jednostki znajdujące się najbliżej rzucającego ze skutków zarazy i trucizny oraz przywraca im 50 punktów zdrowia. Mistrz: Leczy 32 jednostki znajdujące się najbliżej rzucającego ze skutków zarazy i trucizny oraz przywraca im 150 punktów zdrowia. Wielki Mistrz: Leczy 32 jednostki znajdujące się najbliżej rzucającego ze skutków zarazy i trucizny oraz przywraca im 500 punktów zdrowia.
Stróż życia Mana 40 Modyfikator -1 Normalny: Automatycznie przywraca rzucającemu wszystkie punkty zdrowia, jeśli spadną do 0, ale tylko raz przez cały okres działania zaklęcia (2 minuty). Mistrz: Automatycznie przywraca rzucającemu wszystkie punkty zdrowia, jeśli spadną do 0, ale tylko raz przez cały okres działania zaklęcia (3 minuty). Wielki Mistrz: Automatycznie przywraca rzucającemu wszystkie punkty zdrowia, jeśli spadną do 0, ale tylko raz przez cały okres działania zaklęcia (4 minuty).
Zmartwychwstanie Mana 60 Modyfikator -4 Normalny: Pozwala wskrzesić martwych (tylko własne jednostki) w zasięgu dowodzenia i wysłać ich do walki. Nie posiadają oni jednak zdobytych przed śmiercią medali. Mistrz: Pozwala wskrzesić martwych (tylko własne jednostki) w zasięgu dowodzenia i wysłać ich do walki. Nie posiadają oni jednak zdobytych przed śmiercią medali. Wielki Mistrz: Pozwala wskrzesić martwych (jednostki własne i wroga) w zasięgu dowodzenia i wysłać ich do walki. Nie posiadają oni jednak zdobytych przed śmiercią medali.
Zwyczajnie
Tarcza Mana 5 Modyfikator - Normalny: Daje premię +1 do Zbroi rzucającego, działającą przez 30 sekund. Mistrz: Daje premię +2 do Zbroi rzucającego, działającą przez 60 sekund. Wielki Mistrz: Daje premię +3 do Zbroi rzucającego, działającą przez 90 sekund.
Srebrna strzała Mana 10 Modyfikator - Normalny: Umożliwia rzucającemu wstrzeliwanie magicznych, srebrnych strzał o zasięgu 6, zadających 30 punktów obrażeń kłutych (działa przez 30 sekund). Mistrz: Umożliwia rzucającemu wstrzeliwanie magicznych, srebrnych strzał o zasięgu 8, zadających 40 punktów obrażeń kłutych (działa przez 60 sekund). Wielki Mistrz: Umożliwia rzucającemu wstrzeliwanie magicznych, srebrnych strzał o zasięgu 10, zadających 50 punktów obrażeń kłutych (działa przez 90 sekund).
Heroizm Mana 10 Modyfikator - Normalny: Daje premię +2 do zasięgu dowodzenia rzucającego, działającą przez 30 sekund. Mistrz: Daje premię +4 do zasięgu dowodzenia rzucającego, działającą przez 60 sekund. Wielki Mistrz: Daje premię +6 do zasięgu dowodzenia rzucającego, działającą przez 90 sekund.
|