Markool - 2018-12-13 17:42:40

Człowiek + handlarz (3,2,1,1)3-3-3-(1)-1
Złota rączka (-25% kosztów kupowanych)
Badania naukowe (+ 5 alchemia)
Rycerz dowódca (rycerze połowę taniej)
Mistrz handlu (+6 handel)
Targowanie się (przelicznik w targu 66%)
Bogactwo (+1 surowce)
Obecność (+4 morale)

Atuty: tani rycerze, zdobycie, transmutacja, golem

Mroczny krasnolud + wojownik (1,2,2,1) 5-(4)-4-3-1
Mroczne runy (+5 chaos i runy)
inżynier -(25% koszty machiny i golemy)
mroczna kolczuga (+1 zbroja)
Zbrójmistrz (+ 6 treningu)
Znajomość oręża (+ 6 walki)
Znajomość broni (+ 15 obrazen)
Generał (+ 5 dowodzenia)

Atuty: walka, Runy, zbroja, życie, handel, transmutacja, wyssanie mana

www.valhalla-pwi.pun.pl www.joshgroban.pun.pl www.geodeci.pun.pl www.astra-club.pun.pl www.nicniewiadomo.pun.pl