Człowiek + handlarz (3,2,1,1)3-3-3-(1)-1 Złota rączka (-25% kosztów kupowanych) Badania naukowe (+ 5 alchemia) Rycerz dowódca (rycerze połowę taniej) Mistrz handlu (+6 handel) Targowanie się (przelicznik w targu 66%) Bogactwo (+1 surowce) Obecność (+4 morale)
Atuty: tani rycerze, zdobycie, transmutacja, golem
Mroczny krasnolud + wojownik (1,2,2,1) 5-(4)-4-3-1 Mroczne runy (+5 chaos i runy) inżynier -(25% koszty machiny i golemy) mroczna kolczuga (+1 zbroja) Zbrójmistrz (+ 6 treningu) Znajomość oręża (+ 6 walki) Znajomość broni (+ 15 obrazen) Generał (+ 5 dowodzenia)
Atuty: walka, Runy, zbroja, życie, handel, transmutacja, wyssanie mana
|