Style gry w warlords batllecry 3
1:Hero 2:Non hero 3:Kupcy 4:Twierdza 5:No buildings 6:Freestyle
1 Hero
Zasady Główne:
Dostępni Bohaterzy:
Barbarian Elementalist *Ice magic (+3) Ice Mage *Ice magic (+5) Ranger *Running (+3) Runemaster Quarrying (+2) Thief *Running (+5) Tinker Quarrying (+2) Daemon Chieftain #Ferocity (+4) Daemonslayer #Ferocity (+4) Dragonslayer #Ferocity (+4) Elementalist *Pyromancy (+3) Paladin #Ferocity (+4) Pyromancer *Pyromancy (+5) Warrior #Ferocity (+6) Regeneration (+2) Dark Dwarf Deathknight Chaos Magic (+2) Shaman *Chaos Magic (+5) Tinker *Engineer (+5) Warrior *Constitution (+3) Dark Elf Archmage *Summoning (+3) Assasin *Assassin (+5) Daemonslayer Summoning (+2) Elementalist *Lore (+3) Priest *Lore (+3) Summoner *Summoning (+5) Dwarf Dragonslayer Armorer (+2) Elementalist Rune Magic (+2) Runemaster *Rune Magic (+5) Warrior *Constitution (+3) Empire Alchemist *Alchemy (+5) Archmage *Alchemy (+3) Assasin Wealth (+2) Bard Wealth (+2) Dragonslayer Wealth (+2) Merchant Trade (+2) Wealth (+2) Tinker Alchemy (+2) Fey Alchemist Energy (+2) Archmage Illusion Magic (+2) Deamonslayer *Warding (+3) Healer *Warding (+3) Illusionist *Illusion (+5) Magic Resistance (+2) Sage Energy (+2) Shaman *Warding (+3) Magic Resistance (+2) Thief *Warding (+3) Illusion (+2) Mag. Res. (+2) High Elf Alchemist Energy (+2) Healer *Healing (+5) Elementalist *Lore (+3) Paladin Healing (+2) Priest *Lore (+3) *Healing (+3) Sage Energy (+2) Knight Archmage Divination (+2) Bard #Leadership (+6) Divination (+2) Chieftain *Leadership (+3) Dragonslayer Armorer (+2) Illusionist *Leadership (+3) Priest Divination (+2) Sage *Divination (+5) Warrior Weaponmaster (+2) Minotaur Chieftain #Ferocity (+4) Mighty Blow (+2) Daemonslayer #Ferocity (+4) Dragonslayer #Ferocity (+4) Elementalist Pyromancy (+3) Paladin #Ferocity (+4) Pyromancer *Pyromancy (+5) Warrior #Ferocity (+6) Orc Chieftain *Ferocity (+3) Daemonslayer *Ferocity (+3) Deathknight Chaos Magic (+2) Dragonslayer *Ferocity (+3) Paladin *Ferocity (+3) Pyromancer Demolition (+2) Shaman *Chaos Magic (+5) Warrior *Ferocity (+5) Plaguelord Archmage *Summoning (+3) Deamonslayer *Warding (+3) Summoning (+2) Healer *Warding (+3) Shaman *Warding (+3) Summoner *Summoning (+5) Thief *Warding (+3) Ssrathi Defiler *Poison Magic (+5) Lichelord *Poison Magic (+3) Ranger #Running (+4) Thief #Running (+6) Swarm Assasin Ignore Armor (+2) Deathknight *Manslayer (+3) Necromancy (+2) Lichelord Manslayer (+2) *Necromancy (+3) Necromancer *Necromancy (+5) Warrior *Constitution (+3) *Ignore Armor (+2) Undead Deamonslayer *Warding (+3) Deathknight Necromancy (+2) Healer *Warding (+3) Lichelord *Necromancy (+3) Necromancer *Necro. (+5) Memories (+2) Shaman *Warding (+3) Thief *Warding (+3) Leśny Elf Druid *Nature Magic (+5) Elementalist *Lore (+3) Priest *Lore (+3) Ranger Nature Magic (+2)
*Rozwijanie Umiejętności Magii chaosu, Iluzji i Zabójstwa jest zakazane *Brak ograniczeń w ładowaniu lv w umiejętność *Zakaz Wlotów
Zasady Poboczne
Mapa : Dowolna Mgła Wojny Zasłonięta Mapa brak wież dostępne mury lv hero 35lv Surowce Wysokie Silne Wieże Początkowe Losowa Pogoda Świątynie 8pkt armii
2:Non hero
Zasady Główne:
*12 min stop rush *mapy z licznikiem *zakaz wlotów
Zasady Poboczne
Mapa : Dowolna Mgła Wojny Zasłonięta Mapa brak wież dostępne mury non hero Surowce Wysokie Losowa Pogoda Bez Świątyń 0 - 2 pkt armii
3:Kupcy
Zasady Główne:
Bierzesz kupca i jeździsz wszystkich kupcem, albo nie robisz tego a stajesz się zjeżdżonym przez innego kupca proste rasa bohatera obojętnie poza baśniakami, orkiem M. krasnoludem i M. elfem, bijesz lv w co bd można i ile można więc bez lipy możesz ładować nawet w jedno maks. brak wwoltni oczywiście
Zasady Poboczne
Mapa Dowolna Brak Mgły Wojny Zasłonięta Mapa brak wież brak murów hero 35lv Surowce Średnie Losowa Pogoda 6 pkt armii bez Świątyń
4:Twierdza
Zasady Główne:
*rush wskazany:) *Rozwijanie Umiejętności Magii chaosu, Iluzji i Zabójstwa jest zakazane *zakaz rozwijania umię
Zasady Poboczne[/size]
Mapa Dowolna Budynki lv1-4 Linia widzenia Odsłonięta Mapa brak wież brak murów hero 10lv Surowce Średnie Losowa Pogoda 12 pkt armii bez Świątyń
5:No buildings
Zasady Główne:
*Rozwijanie Umiejętności Magii chaosu, Iluzji i Zabójstwa jest zakazane *Teamy Atak - Obrona
Zasady Poboczne[/size]
Mapa dowolna lub przydzielona Brak budynków Linia widzenia Odsłonięta Mapa hero 10lv Losowa Pogoda 50 pkt armii Szybkość Gry: Wolno
6:Freestyle
Zasady Główne:
styl posiadający najmniej ograniczających zasad *Wszystkie klasy i profesje dostępne! *wloty *rush
Szybkośc Gry : Szybka Mapa : Dowolna lub przydzielona brak Mgły Wojny Zasłonięta Mapa dostępne Wieże dostępne mury hero 20 lv Surowce Bd Wysokie Losowa Pogoda Świątynie Początkowe wieże odporne 12 pkt armii
|