Etheria - Warlords (wszystkie części)

Forum o wszystkich częściach Warlords

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

Siec hamachi wbc3pll (hasło jak nazwa)

#1 2011-10-21 23:12:26

 Markool

Łupieżca co wieczór

Zarejestrowany: 2010-01-21
Posty: 205

Misja 4A - Siege Kalpaxotl

Misja, w której wspomaga nas imperium. Zniszczyć musimy całą bazę (silnie strzeżoną) pyromancera ssrathi, który wcale nie ma ochoty umierać. Początek standardowy - przejmujemy kopalnie oraz stawiamy pierwsze budynki (konieczny będzie chłopek albo dwa, nie możemy sobie pozwolić na konstruowanie bohaterem). Zanim skończymy przejmować surowce, można się spodziewać ataku kilku-kilkunastu Snakemanów na nasze fortyfikacje - dobrze jest wybrać do misji jakiś silny oddział latający + paru piechurów do wypełnienia wież. Po odparciu ataku przejmujemy cztery kopalnie, które znajdują się obok nas, na zachodzie i południowym zachodzie. Można wziąć quest'a, ale lepiej poczekać aż będziemy mogli wystawić jakieś konkretne siły. Chociaż jest tutaj 2 na 1, to ssrathi cały czas ma przewagę - posiada większe zasoby, niemal w pełni rozbudowaną bazę oraz duże zaplecze produkcyjne. Trzeba grać mądrze, w razie ataków cofać się pod wieżyczki, stosować oddziały odporne na ogień i obrażenia fizyczne. Jeśli mamy już jakiś silny oddział, zdolny do niszczenia budynków (Katapulty, Archony etc.), warto zniszczyć najbliższe nam wieżyczki, co pozwoli na łatwiejsze atakowanie pozycji wroga. Atak najlepiej rozpocząć w momencie, gdy zrobi to nasz imperialny sojusznik - tyle, że zaatakuje on zbyt małymi siłami i sam zostanie szybko pokonany. Prawdopodobnie nie będziemy mogli sobie pozwolić na atak frontalny, wróg posiada zbyt wiele fortyfikacji (nie podchodzić hero, bo wieżyczki zatruwają, a nam szybko skończą się potiony). Jeżeli jednak zobaczymy, iż wróg nie ma bohatera/obrony, zaczyna się gubić etc. warto iść za ciosem, skoncentrować armie i starać się zniszczyć Sun Temple (będzie to bardzo trudne, chroni go mnóstwo wież). Najlepiej jest zagrać 'na przetrzymanie' - nie atakować, chyba, że zagrożony jest nasz sojusznik (gra beznadziejnie, na 90% straci bohatera przed końcem misji) - musimy się co prawda liczyć z tym, iż pojawi się Iriki oraz kilka Smoków (tylko ogniste), więc musimy się na nich przygotować. Jak zginie Iriki, jest już z górki, a jeśli jeszcze uda się zabić wrogiego hero - wygraliśmy scenariusz.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.dsw-dm2009.pun.pl www.gra--pokemon.pun.pl www.bombelek.pun.pl www.skilene.pun.pl www.nbaniggaz.pun.pl