Forum o wszystkich częściach Warlords
Łupieżca co wieczór
Tabela Zaklęć
Znajomość zaklęcia Szansa rzucenia
1 lub mniej 10%
2 20%
3 30%
4 35%
5 40%
6 44%
7 48%
8 52%
9 56%
10 60%
11 63%
12 66%
13 69%
14 72%
15 75%
16 78%
17 81%
18 84%
19 87%
20 90%
21 91%
22 92%
23 93%
24 94%
25 95%
26 96%
27 97%
28 98%
29 99%
30+ 100%
Alchemia
Mniejszy przedmiot
Mana 12
Modyfikator 0
Normalny: Tworzy na użytek rzucającego magiczny przedmiot z całkowitą premią +1.
Mistrz: Tworzy na użytek rzucającego nieco lepszy magiczny przedmiot z całkowitą premią +2.
Wielki Mistrz: Tworzy na użytek rzucającego lepszy magiczny przedmiot z całkowitą premią +3.
Transmutacja
Mana
Modyfikator
Normalny: Wymienia zasoby jednego rodzaju na inne (jak Handel) przy przeliczniku 50 %.
Mistrz: Wymienia zasoby jednego rodzaju na inne (jak Handel) przy przeliczniku 70 %.
Wielki Mistrz: Wymienia zasoby jednego rodzaju na inne (jak Handel) przy przeliczniku 90 %.
Urok
Mana 6
Modyfikator 0
Normalny: Daje premię +2 do Handlu rzucającego - działa przez 2 minuty.
Mistrz: Daje premię +4 do Handlu rzucającego - działa przez 2 minuty.
Wielki Mistrz: Daje premię +6 do Handlu rzucającego - działa przez 3 minuty.
Kamienny golem
Mana 14
Modyfikator -1
Normalny: Przyzywa 1 Kamiennego Golema, by służył rzucającemu.
Mistrz: Przyzywa 1 Kamiennego Golema z 10 PD, by służył rzucającemu.
Wielki Mistrz: Przyzywa 1 Kamiennego Golema z 20 PD, by służył rzucającemu.
Pomniejszy przedmiot
Mana 24
Modyfikator -1
Normalny: Tworzy na użytek rzucającego dobry magiczny przedmiot z całkowitą premią +3.
Mistrz: Tworzy na użytek rzucającego nieco lepszy magiczny przedmiot z całkowitą premią +4
Wielki Mistrz: Tworzy na użytek rzucającego lepszy magiczny przedmiot z całkowitą premią +5.
Zdobycie
Mana 22
Modyfikator -6
Normalny: Powoduje natychmiastowe przejęcie wszystkich kopalni w promieniu 5 pól od rzucającego.
Mistrz: Powoduje natychmiastowe przejęcie wszystkich kopalni w promieniu 7 pól od rzucającego.
Wielki Mistrz: Powoduje natychmiastowe przejęcie wszystkich kopalni w promieniu 10 pól od rzucającego
Przyzwanie strażnika
Mana 24
Modyfikator -1
Normalny: Przyzywa Glinianego Strażnika, który przez 10 minut będzie strzegł terytorium gracza.
Mistrz: Przyzywa Kamiennego Strażnika, który przez 12 minut będzie strzegł terytorium gracza.
Wielki Mistrz: Przyzywa Żelaznego Strażnika, który przez 15 minut będzie strzegł terytorium gracza.
Większy przedmiot
Mana 40
Modyfikator -4
Normalny: Tworzy na użytek rzucającego bardzo dobry magiczny przedmiot z całkowitą premią +5.
Mistrz: Tworzy na użytek rzucającego nieco lepszy magiczny przedmiot z całkowitą premią +6.
Wielki Mistrz: Tworzy na użytek rzucającego lepszy magiczny przedmiot z całkowitą premią +7.
Brązowy golem
Mana 36
Modyfikator -4
Normalny: Przyzywa 1 Brązowego Golema, by służył rzucającemu.
Mistrz: Przyzywa 1 Brązowego Golema z 10 PD, by służył rzucającemu.
Wielki Mistrz: Przyzywa 1 Brązowego Golema z 20 PD, by służył rzucającemu.
Stworzenie artefaktu
Mana 70
Modyfikator -6
Normalny: Tworzy na użytek rzucającego potężny magiczny przedmiot z całkowitą premią +7.
Mistrz: Tworzy na użytek rzucającego nieco lepszy magiczny przedmiot z całkowitą premią +8.
Wielki Mistrz: Tworzy na użytek rzucającego lepszy magiczny przedmiot z całkowitą premią +9.
Magia Chaosu
Przemiana bitwy
Mana 6
Modyfikator -
Normalny: Losowo i trwale zmienia umiejętność Walki wszystkich jednostek (własnych i nieprzyjacielskich) w zasięgu dowodzenia o +/- 1-3.
Mistrz: Losowo i trwale zmienia umiejętność Walki wszystkich jednostek (własnych i nieprzyjacielskich) w zasięgu dowodzenia o +/- 1-6.
Wielki Mistrz: Losowo i trwale zmienia umiejętność Walki wszystkich jednostek (własnych i nieprzyjacielskich) w zasięgu dowodzenia o +/- 1-8.
Przemiana szybkości
Mana 8
Modyfikator -
Normalny: Losowo i trwale zmienia Szybkość wszystkich jednostek (własnych i nieprzyjacielskich) w zasięgu dowodzenia o +/- 1-3.
Mistrz: Losowo i trwale zmienia Szybkość wszystkich jednostek (własnych i nieprzyjacielskich) w zasięgu dowodzenia o +/- 1-5.
Wielki Mistrz: Losowo i trwale zmienia Szybkość wszystkich jednostek (własnych i nieprzyjacielskich) w zasięgu dowodzenia o +/- 1-7.
Przemiana zdrowia
Mana 5
Modyfikator -
Normalny: Losowo i trwale zmienia maksymalną liczbę Punktów Zdrowia wszystkich jednostek (własnych i nieprzyjacielskich) w zasięgu dowodzenia o +/- 10-30.
Mistrz: Losowo i trwale zmienia maksymalną liczbę Punktów Zdrowia wszystkich jednostek (własnych i nieprzyjacielskich) w zasięgu dowodzenia o +/- 10-50.
Wielki Mistrz: Losowo i trwale zmienia maksymalną liczbę Punktów Zdrowia wszystkich jednostek (własnych i nieprzyjacielskich) w zasięgu dowodzenia o +/- 10-80.
Przemiana obrażeń
Mana 7
Modyfikator -
Normalny: Losowo i trwale zmienia ilość Obrażeń zadawanych przez wszystkie jednostki (własne i nieprzyjacielskie) w zasięgu dowodzenia o +/- 1-5.
Mistrz: Losowo i trwale zmienia ilość Obrażeń zadawanych przez wszystkie jednostki (własne i nieprzyjacielskie) w zasięgu dowodzenia o +/- 1-10.
Wielki Mistrz: Losowo i trwale zmienia ilość Obrażeń zadawanych przez wszystkie jednostki (własne i nieprzyjacielskie) w zasięgu dowodzenia o +/- 1-20.
Przemiana wieży
Mana 12
Modyfikator -
Normalny: Losowo i trwale zmienia statystyki wszystkich wież (własnych i nieprzyjacielskich) w zasięgu dowodzenia. Zmianie ulegają następujące wartości: Walka +\- 1-3, Punkty Zdrowia +\- 10-100, Szybkość +\- 1-2, Obrażenia +\- 1-10.
Mistrz: Losowo i trwale zmienia statystyki wszystkich wież (własnych i nieprzyjacielskich) w zasięgu dowodzenia. Zmianie ulegają następujące wartości: Walka +\- 1-6, Punkty Zdrowia +\- 10-200, Szybkość +\- 1-3, Obrażenia +\- 1-15.
Wielki Mistrz: Losowo i trwale zmienia statystyki wszystkich wież (własnych i nieprzyjacielskich) w zasięgu dowodzenia. Zmianie ulegają następujące wartości: Walka +\- 1-8, Punkty Zdrowia +\- 10-300, Szybkość +\- 1-4, Obrażenia +\- 1-20.
Wysysanie mana
Mana 12
Modyfikator -
Normalny: Wysysa Mana ze wszystkich wrogich bohaterów i jednostek rzucających zaklęcia w zasięgu dowodzenia.
Mistrz: Wysysa Mana ze wszystkich wrogich bohaterów i jednostek rzucających zaklęcia w podwójnym zasięgu dowodzenia.
Wielki Mistrz: Wysysa Mana ze wszystkich wrogich bohaterów i jednostek rzucających zaklęcia w potrójnym zasięgu dowodzenia.
Przemiana zasobów
Mana 30
Modyfikator -
Normalny: Wymienia zasoby jednego rodzaju na inne (jak umiejętność Handlu) przy losowym przeliczniku 40-60%.
Mistrz: Wymienia zasoby jednego rodzaju na inne (jak umiejętność Handlu) przy losowym przeliczniku 50-70%.
Wielki Mistrz: Wymienia zasoby jednego rodzaju na inne (jak umiejętność Handlu) przy losowym przeliczniku 60-80 %.
Poznanie zaklęcia
Mana 30
Modyfikator -4
Normalny: Pozwala rzucającemu poznać losowe zaklęcie na czas trwania bitwy. W 95 % przypadków będzie to zaklęcie poziomu 1 lub 2, a w 5 % przypadków - zaklęcie poziomu 3.
Mistrz: Pozwala rzucającemu poznać losowe zaklęcie na czas trwania bitwy. W 75 % przypadków będzie to zaklęcie poziomu 1 lub 2, a w 25 % przypadków - zaklęcie poziomu 3.
Wielki Mistrz: Pozwala rzucającemu poznać losowe zaklęcie na czas trwania bitwy. W 50 % przypadków będzie to zaklęcie poziomu 1 lub 2, a w 50 % przypadków - zaklęcie poziomu 3.
Dziki ogień
Mana 32
Modyfikator -5
Normalny: W magiczny sposób zadaje 50 punktów obrażeń wszystkim jednostkom nieprzyjaciela w zasięgu dowodzenia.
Mistrz: W magiczny sposób zadaje 100 punktów obrażeń wszystkim jednostkom nieprzyjaciela w zasięgu dowodzenia.
Wielki Mistrz: W magiczny sposób zadaje 150 punktów obrażeń wszystkim jednostkom nieprzyjaciela w zasięgu dowodzenia.
Plaga chaosu
Mana 70
Modyfikator -7
Normalny: Zaraża wszystkie jednostki nieprzyjaciela w zasięgu dowodzenia i obniża ich aktualną liczbę Punktów Zdrowia do 50 %.
Mistrz: Zaraża wszystkie jednostki nieprzyjaciela w zasięgu dowodzenia i obniża ich aktualną liczbę Punktów Zdrowia do 40 %.
Wielki Mistrz: Zaraża wszystkie jednostki nieprzyjaciela w zasięgu dowodzenia i obniża ich aktualną liczbę Punktów Zdrowia do 33 %.
Iluzja
Cień
Mana 8
Modyfikator -
Normalny: Zamienia rzucającego na 1 minutę w widmową istotę, zwiększając Szybkość o 2, Odporność o 2 i Zbroję o 1.
Mistrz: Zamienia rzucającego na 2 minuty w widmową istotę, zwiększając Szybkość o 3, Odporność o 4 i Zbroję o 2.
Wielki Mistrz: Zamienia rzucającego na 2 minuty w widmową istotę, zwiększając Szybkość o 4, Odporność o 6 i Zbroję o 2.
Strach
Mana 6
Modyfikator -
Normalny: Wywołuje Trwogę u wszystkich wrogich jednostek w zasięgu dowodzenia.
Mistrz: Wywołuje Trwogę u wszystkich wrogich jednostek w zasięgu dowodzenia powiększonym o połowę.
Wielki Mistrz: Wywołuje Trwogę u wszystkich wrogich jednostek w podwójnym zasięgu dowodzenia.
Światło/Mrok
Mana 5
Modyfikator -1
Normalny: Zmienia dzień w noc, a noc w dzień.
Mistrz: Zmienia dzień w noc, a noc w dzień.
Wielki Mistrz: Zmienia dzień w noc, a noc w dzień.
Respekt
Mana 8
Modyfikator-1
Normalny: Wywołuje Respekt u wszystkich wrogich jednostek w zasięgu dowodzenia.
Mistrz: Wywołuje Respekt u wszystkich wrogich jednostek w zasięgu dowodzenia powiększonym o połowę.
Wielki Mistrz: Wywołuje Respekt u wszystkich wrogich jednostek w podwójnym zasięgu dowodzenia.
Upiorna horda
Mana 14
Modyfikator -2
Efekty zależnie od stopnia wtajemniczenia:
Normalny: Tworzy złudzenie 4 jednostek piechoty, które służą rzucającemu przez 2 minuty.
Mistrz: Tworzy złudzenie 6 jednostek piechoty, które służą rzucającemu przez 3 minuty.
Wielki Mistrz: Tworzy złudzenie 8 jednostek piechoty, które służą rzucającemu przez 4 minuty.
Smocza trwoga
Mana 20
Modyfikator -4
Normalny: Tworzy złudzenie 1 Smoka, który służy rzucającemu przez 2 minuty.
Mistrz: Tworzy złudzenie 1 Smoka, który służy rzucającemu przez 3 minuty.
Wielki Mistrz: Tworzy złudzenie 1 Smoka, który służy rzucającemu przez 4 minuty.
Niewidzialność
Mana 30
Modyfikator -4
Normalny: Sprawia, że rzucający staje się niewidzialny przez 1 minutę lub do czasu zaatakowania, przejęcia, rzucenia zaklęcia itp.
Mistrz: Sprawia, że rzucający staje się niewidzialny przez 2 minuty lub do czasu zaatakowania, przejęcia, rzucenia zaklęcia itp.
Wielki Mistrz: Sprawia, że rzucający staje się niewidzialny przez 3 minuty lub do czasu zaatakowania, przejęcia, rzucenia zaklęcia itp.
Krzyk cienia
Mana 30
Modyfikator -3
Normalny: Przyzywa 1 Cień, by służył rzucającemu.
Mistrz: Przyzywa 1 Cień z 20 PD, by służył rzucającemu.
Wielki Mistrz: Przyzywa 1 Cień z 40 PD, by służył rzucającemu.
Mutacja
Mana 50
Modyfikator -4
Normalny: Zmienia wszystkie jednostki wroga w zasięgu dowodzenia w niegroźne zwierzęta (nie działa na bohaterów, Tytanów i machiny oblężnicze).
Mistrz: Zmienia wszystkie jednostki wroga w zasięgu dowodzenia w niegroźne zwierzęta (nie działa na bohaterów, Tytanów i machiny oblężnicze).
Wielki Mistrz: Zmienia wszystkie jednostki wroga w zasięgu dowodzenia w niegroźne zwierzęta (nie działa na bohaterów, Tytanów i machiny oblężnicze).
Transformacja
Mana 70
Modyfikator -8
Normalny: Losowo zamienia maksymalnie 5 własnych, małych lub średnich jednostek naziemnych w zasięgu dowodzenia w inne jednostki o podobnych rozmiarach.
Mistrz: Losowo zamienia maksymalnie 10 własnych, małych lub średnich jednostek naziemnych w zasięgu dowodzenia w lepsze jednostki o podobnych rozmiarach.
Wielki Mistrz: Losowo zamienia maksymalnie 15 własnych, małych lub średnich jednostek naziemnych w zasięgu dowodzenia w dużo lepsze jednostki o podobnych rozmiarach.
Magia lodu
Lodowa dłoń
Mana 10
Modyfikator -
Normalny: Zadaje wszystkim wrogim jednostkom w zasięgu dowodzenia 20 punktów obrażeń.
Mistrz: Zadaje wszystkim wrogim jednostkom w zasięgu dowodzenia 30 punktów obrażeń.
Wielki Mistrz: Zadaje wszystkim wrogim jednostkom w zasięgu dowodzenia 40 punktów obrażeń.
Burza
Mana 8
Modyfikator -
Normalny: Zmienia pogodę, wywołując deszcz i pioruny.
Mistrz: Zmienia pogodę, wywołując deszcz i pioruny.
Wielki Mistrz: Zmienia pogodę, wywołując deszcz i pioruny.
Lodowa zbroja
Mana14
Modyfikator-
Normalny: Daje premię +1 do Zbroi rzucającego, działającą przez 1 minutę.
Mistrz: Daje premię +2 do Zbroi rzucającego, działającą przez 2 minuty.
Wielki Mistrz: Daje premię +3 do Zbroi rzucającego, działającą przez 2 minuty.
Spokój
Mana 10
Modyfikator -
Normalny: Uwalnia wszystkie jednostki w zasięgu dowodzenia (własne i wrogie) ze wszelkich skutków czarów i ataków psychologicznych (pozytywnych i negatywnych).
Mistrz: Uwalnia wszystkie jednostki w zasięgu dowodzenia (własne i wrogie) ze wszelkich skutków czarów i ataków psychologicznych (pozytywnych i negatywnych).
Wielki Mistrz: Uwalnia wszystkie jednostki w zasięgu dowodzenia (własne i wrogie) ze wszelkich skutków czarów i ataków psychologicznych (pozytywnych i negatywnych).
Lodowy krąg
Mana 30
Modyfikator -2
Normalny: Zadaje 80 punktów obrażeń wrogim jednostkom w promieniu 7 pól od rzucającego.
Mistrz: Zadaje 160 punktów obrażeń wrogim jednostkom w promieniu 7 pól od rzucającego.
Wielki Mistrz: Zadaje 320 punktów obrażeń wrogim jednostkom w promieniu 7 pól od rzucającego.
Zamrożenie
Mana 25
Modyfikator -2
Normalny: Zmniejsza Szybkość wszystkich wrogich jednostek w zasięgu dowodzenia o 6 na okres 1 minuty.
Mistrz: Zmniejsza Szybkość wszystkich wrogich jednostek w zasięgu dowodzenia o 8 na okres 1 minuty.
Wielki Mistrz: Zmniejsza Szybkość wszystkich wrogich jednostek w zasięgu dowodzenia o 10 na okres 2 minut.
Ściana lodu
Mana 4
Modyfikator -
Normalny: Przyzywa 1 Ścianę Lodu, która przez 10 minut będzie strzec terytorium gracza.
Mistrz: Przyzywa 1 Ścianę Lodu, która przez 20 minut będzie strzec terytorium gracza.
Wielki Mistrz: Przyzywa 1 Ścianę Lodu, która przez 30 minut będzie strzec terytorium gracza.
Lodowa kra
Mana 30
Modyfikator -3
Normalny: Umożliwia rzucającemu atakowanie wszystkich wrogich jednostek w promieniu 12 pól lodowymi pociskami, które zadają 40 punktów obrażeń i przebijają na wylot - działa przez 1 minutę.
Mistrz: Umożliwia rzucającemu atakowanie wszystkich wrogich jednostek w promieniu 12 pól lodowymi pociskami, które zadają 60 punktów obrażeń i przebijają na wylot - działa przez 1 minutę.
Wielki Mistrz: Umożliwia rzucającemu atakowanie wszystkich wrogich jednostek w promieniu 12 pól lodowymi pociskami, które zadają 60 punktów obrażeń i przebijają na wylot - działa przez 2 minuty.
Zamrożenie magii
Mana 40
Modyfikator -4
Normalny: Zatrzymuje regenerację Mana wszystkich jednostek na mapie, w tym rzucającego - działa przez 2 minuty. Wszystkie jednostki zdolne do rzucania zaklęć Lodu korzystają jednak w tym czasie z premii +6 do Zaklęć.
Mistrz: Zatrzymuje regenerację Mana wszystkich jednostek na mapie, w tym rzucającego - działa przez 4 minuty. Wszystkie jednostki zdolne do rzucania zaklęć Lodu korzystają jednak w tym czasie z premii +8 do Zaklęć.
Wielki Mistrz: Zatrzymuje regenerację Mana wszystkich jednostek na mapie, w tym rzucającego - działa przez 6 minuty. Wszystkie jednostki zdolne do rzucania zaklęć Lodu korzystają jednak w tym czasie z premii +10 do Zaklęć.
Lodowa burza
Mana 65
Modyfikator -6
Efekty zależnie od stopnia wtajemniczenia:
Normalny: Tworzy ogromne kule gradowe, które zadają 100 punktów obrażeń wszystkim jednostkom nieprzyjaciela i budynkom w zasięgu dowodzenia.
Mistrz: Tworzy ogromne kule gradowe, które zadają 200 punktów obrażeń wszystkim jednostkom nieprzyjaciela i budynkom w zasięgu dowodzenia.
Wielki Mistrz: Tworzy ogromne kule gradowe, które zadają 300 punktów obrażeń wszystkim jednostkom nieprzyjaciela i budynkom w zasięgu dowodzenia.
Magia natury
Przyzwanie duszka
Mana 10
Modyfikator -1
Normalny: Przyzywa 1 Duszka, by służył rzucającemu.
Mistrz: Przyzywa 1 Duszka z 10 PD, by służył rzucającemu.
Wielki Mistrz: Przyzywa 1 Duszka z 20 PD, by służył rzucającemu.
Magiczna jagoda
Mana 12
Modyfikator -
Normalny: Przywraca rzucającemu 50 punktów zdrowia. Działa tylko na istoty śmiertelne, nie dotyczy więc Nieumarłych, Demonów i Machin Oblężniczych.
Mistrz: Przywraca wszystkim jednostkom w zasięgu dowodzenia 50 punktów zdrowia. Działa tylko na istoty śmiertelne, nie dotyczy więc Nieumarłych, Demonów i Machin Oblężniczych.
Wielki Mistrz: Przywraca wszystkim jednostkom w zasięgu dowodzenia 100 punktów zdrowia oraz leczy skutki działania zarazy i trucizny. Działa tylko na istoty śmiertelne, nie dotyczy więc Nieumarłych, Demonów i Machin Oblężniczych.
Spętanie
Mana 8
Modyfikator -
Normalny: Zmniejsza Szybkość wszystkich wrogich jednostek naziemnych w zasięgu dowodzenia o 4 na okres 1 minuty.
Mistrz: Zmniejsza Szybkość wszystkich wrogich jednostek naziemnych w zasięgu dowodzenia o 6 na okres 1 minuty.
Wielki Mistrz: Zmniejsza Szybkość wszystkich wrogich jednostek naziemnych w zasięgu dowodzenia o 8 na okres 2 minut.
Magiczny kostur
Mana 8
Modyfikator -
Normalny: Przyzywa magiczny kostur, który daje premię +3 do Walki rzucającego, działającą przez 2 minuty.
Mistrz: Przyzywa magiczny kostur, który daje premię 6 do Walki rzucającego, działającą przez 2 minuty.
Wielki Mistrz: Przyzywa magiczny kostur, który daje premię 10 do Walki rzucającego, działającą przez 2 minuty.
Przyzwanie jednorożca
Mana 20
Modyfikator -2
Normalny: Przyzywa 1 Jednorożca, by służył rzucającemu.
Mistrz: Przyzywa 1 Jednorożca z 20 PD, by służył rzucającemu.
Wielki Mistrz: Przyzywa 1 Jednorożca z 40 PD, by służył rzucającemu.
Cierniowy mur
Mana 4
Modyfikator -
Normalny: Przyzywa 1 ciernisty krzew, który przez 10 minut będzie strzec terytorium gracza.
Mistrz: Przyzywa 1 ciernisty krzew, który przez 20 minut będzie strzec terytorium gracza.
Wielki Mistrz: Przyzywa 1 ciernisty krzew, który przez 30 minut będzie strzec terytorium gracza.
Wezwanie błyskawicy
Mana 35
Modyfikator -1
Normalny: Przyzywa błyskawicę, która zadaje 40 punktów obrażeń wszystkim wrogim jednostkom w zasięgu dowodzenia.
Mistrz :Przyzywa błyskawicę, która zadaje 60 punktów obrażeń wszystkim wrogim jednostkom w zasięgu dowodzenia.
Wielki Mistrz: Przyzywa błyskawicę, która zadaje 120 punktów obrażeń wszystkim wrogim jednostkom w zasięgu dowodzenia.
Przyzwanie treanta
Mana 40
Modyfikator -4
Normalny: Przyzywa 1 Treanta, by służył rzucającemu.
Mistrz: Przyzywa 1 Treanta z 20 PD, by służył rzucającemu.
Wielki Mistrz: Przyzywa 1 Treanta z 40 PD, by służył rzucającemu.
Zmiana pogody
Mana 25
Modyfikator -
Normalny: Umożliwia rzucającemu zamianę nocy w dzień oraz ładnej pogody w deszczową (i odwrotnie).
Mistrz: Umożliwia rzucającemu zamianę nocy w dzień oraz ładnej pogody w deszczową (i odwrotnie).
Wielki Mistrz: Umożliwia rzucającemu zamianę nocy w dzień oraz ładnej pogody w deszczową (i odwrotnie).
Żywiołactwo
Mana 50
Modyfikator -5
Normalny: Przyzywa 1 wybranego Żywiołaka, by służył rzucającemu.
Mistrz: Przyzywa 1 wybranego Żywiołaka z 80 PD, by służył rzucającemu.
Wielki Mistrz: Przyzywa 1 wybranego Żywiołaka z 160 PD, by służył rzucającemu.
Nekromancja
Wskrzeszenie szkieletu
Mana 8
Modyfikator -
Normalny: Wskrzesza 1 Szkielet, by służył rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Mroczny Portal, wskrzeszany jest Szkielet z 20 PD.
Mistrz: Wskrzesza 1 Szkielet z 20 PD, by służył rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Mroczny Portal, wskrzeszany jest Szkielet z 40 PD.
Wielki Mistrz: Wskrzesza 1 Szkielet z 40 PD, by służył rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Mroczny Portal, wskrzeszany jest Szkielet z 80 PD.
Wskrzeszenie zombie
Mana 8
Modyfikator -
Normalny: Wskrzesza 1 Zombie, by służył rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Mroczny portal, wskrzeszany jest Zombie z 20 PD.
Mistrz: Wskrzesza 1 Zombie z 20 PD, by służył rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Mroczny portal, wskrzeszany jest Zombie z 40 PD.
Wielki Mistrz: Wskrzesza 1 Zombie z 40 PD, by służył rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Mroczny portal, wskrzeszany jest Zombie z 80 PD.
Trujący obłok
Mana 8
Modyfikator -
Efekty zależnie od stopnia wtajemniczenia:
Normalny: Zatruwa wszystkie wrogie jednostki w zasięgu dowodzenia.
Mistrz:Zatruwa wszystkie wrogie jednostki w podwójnym zasięgu dowodzenia.
Wielki Mistrz: Zatruwa wszystkie wrogie jednostki w potrójnym zasięgu dowodzenia.
Mroczny portal
Mana 5
Modyfikator +2
Normalny: Przyzywa na 1 minutę Mroczny Portal, który ułatwia wskrzeszanie Nieumarłych.
Mistrz: Przyzywa na 2 minuty Mroczny Portal, który ułatwia wskrzeszanie Nieumarłych.
Wielki Mistrz: Przyzywa na 3 minuty Mroczny Portal, który ułatwia wskrzeszanie Nieumarłych.
Wskrzeszenie monstrum
Mana 15
Modyfikator -
Normalny: Wskrzesza 1 Monstrum, by służyło rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Mroczny Portal, wskrzeszane jest Monstrum z 20 PD.
Mistrz: Wskrzesza 1 Monstrum z 20 PD, by służyło rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Mroczny Portal, wskrzeszane jest Monstrum z 40 PD.
Wielki Mistrz: Wskrzesza 1 Monstrum z 40 PD, by służyło rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Mroczny Portal, wskrzeszane jest Monstrum z 80 PD.
Wampiryzm
Mana 30
Modyfikator -2
Normalny: Rzuca zaklęcie Wampiryzmu 1 poziomu na wszystkie jednostki w zasięgu dowodzenia na okres 1 minuty. Dzięki temu wszystkie jednostki odzyskują 1 punkt zdrowia za każde 4 zadane punkty obrażeń.
Mistrz: Rzuca zaklęcie Wampiryzmu 2 poziomu na wszystkie jednostki w zasięgu dowodzenia na okres 1 minuty. Dzięki temu wszystkie jednostki odzyskują 1 punkt zdrowia za każde 3 zadane punkty obrażeń.
Wielki Mistrz: Rzuca zaklęcie Wampiryzmu 3 poziomu na wszystkie jednostki w zasięgu dowodzenia na okres 1 minuty. Dzięki temu wszystkie jednostki odzyskują 1 punkt zdrowia za każde 2 zadane punkty obrażeń.
Mroczna burza
Mana 18
Modyfikator -1
Normalny: Wywołuje deszcz i zamienia dzień w noc.
Mistrz: Wywołuje deszcz i zamienia dzień w noc.
Wielki Mistrz: Wywołuje deszcz i zamienia dzień w noc.
Wezwanie zmarłych
Mana 30
Modyfikator -1
Normalny: Pozwala wskrzesić wszystkie jednostki (własne i wroga) w zasięgu dowodzenia i uczynić z nich Szkielety. Nie posiadają one jednak zdobytych przed śmiercią medali.
Mistrz: Pozwala wskrzesić wszystkie jednostki (własne i wroga) w zasięgu dowodzenia i uczynić z nich Szkielety z 20 PD. Nie posiadają one jednak zdobytych przed śmiercią medali.
Wielki Mistrz: Pozwala wskrzesić wszystkie jednostki (własne i wroga) w zasięgu dowodzenia i uczynić z nich Szkielety z 40 PD. Nie posiadają one jednak zdobytych przed śmiercią medali.
Lodowy krąg
Mana 35
Modyfikator -2
Normalny: Zadaje 80 punktów obrażeń wrogim jednostkom w promieniu 7 pól od rzucającego.
Mistrz: Zadaje 160 punktów obrażeń wrogim jednostkom w promieniu 7 pól od rzucającego.
Wielki Mistrz: Zadaje 320 punktów obrażeń wrogim jednostkom w promieniu 7 pól od rzucającego.
Wskrzeszenie czempiona
Mana 50
Modyfikator -4
Normalny: Wskrzesza 1 silną jednostkę (do wyboru Wampir, Rycerz Zagłady, Licz lub Cień) z 40 PD, by służyła rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Mroczny Portal, wskrzeszana jest 1 jednostka z 80 PD.
Mistrz: Wskrzesza 1 silną jednostkę (do wyboru Wampir, Rycerz Zagłady, Licz lub Cień) z 80 PD, by służyła rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Mroczny Portal, wskrzeszana jest 1 jednostka z 160 PD.
Wielki Mistrz: Wskrzesza 1 silną jednostkę (do wyboru Wampir, Rycerz Zagłady, Licz lub Cień) ze 160 PD, by służyła rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Mroczny Portal, wskrzeszana jest 1 jednostka z 320 PD.
Przyzywanie
Przyzwanie kwazyta
Mana 10
Modyfikator -
Normalny: Daje premię +2 do zasięgu dowodzenia rzucającego, działającą przez 30 sekund.
Mistrz: Daje premię +4 do zasięgu dowodzenia rzucającego, działającą przez 60 sekund.
Wielki Mistrz: Daje premię +6 do zasięgu dowodzenia rzucającego, działającą przez 90 sekund.
Krąg mocy
Mana 4
Modyfikator +1
Normalny: Wywołuje na 1 minutę Krąg Mocy, który ułatwia przyzywanie istot.
Mistrz: Wywołuje na 2 minuty Krąg Mocy, który ułatwia przyzywanie istot.
Wielki Mistrz: Wywołuje na 3 minuty Krąg Mocy, który ułatwia przyzywanie istot.
Rumak-Fantom
Mana 5
Modyfikator -
Normalny: Zamienia wszystkie jednostki kawalerii w zasięgu dowodzenia na 1 minutę w widma, zwiększając Szybkość o 2, Odporność o 2 i Zbroję o 1.
Mistrz: Zamienia wszystkie jednostki kawalerii w zasięgu dowodzenia na 2 minuty w widma, zwiększając Szybkość o 3, Odporność o 4 i Zbroję o 2.
Wielki Mistrz: Zamienia wszystkie jednostki kawalerii w zasięgu dowodzenia na 2 minuty w widma, zwiększając Szybkość o 4, Odporność o 6 i Zbroję o 3.
Mgnienie
Mana 3
Modyfikator -
Normalny: Przenosi rzucającego w niezbyt oddalone, losowe miejsce.
Mistrz: Przenosi rzucającego w niezbyt oddalone, losowe miejsce.
Wielki Mistrz: Przenosi rzucającego w niezbyt oddalone, losowe miejsce.
Przyzwanie diablika
Mana 14
Modyfikator -
Normalny: Przyzywa 1 Diablika, by służył rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Krąg Mocy, przyzywany jest 1 Diablik z 20 PD.
Mistrz: Przyzywa 1 Diablika z 20 PD, by służył rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Krąg Mocy, przyzywany jest 1 Diablik z 40 PD.
Wielki Mistrz: Przyzywa 1 Diablika z 40 PD, by służył rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Krąg Mocy, przyzywany jest 1 Diablik z 80 PD.
Oko Oros
Mana 12
Modyfikator -
Normalny: Tworzy 1 unoszące się w powietrzu oko, które służy rzucającemu przez 60 sekund. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Krąg Mocy, tworzonych jest dwoje oczu z 20 PD.
Mistrz: Tworzy dwoje unoszących się w powietrzu oczu, które służą rzucającemu przez 90 sekund. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Krąg Mocy, tworzonych jest troje oczu z 40 PD.
Wielki Mistrz: Tworzy troje unoszących się w powietrzu oczu, które służą rzucającemu przez 120 sekund. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Krąg Mocy, tworzonych jest czworo oczu z 80 PD.
Portal powrotny
Mana 20
Modyfikator -
Normalny: Przenosi rzucającego w położenie początkowe.
Mistrz: Przenosi rzucającego w położenie początkowe.
Wielki Mistrz: Przenosi rzucającego w położenie początkowe.
Żniwo dusz
Mana 35
Modyfikator -4
Normalny: Przyzywa 1 Sukkubusa z 20 PD, by służył rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Krąg Mocy, przyzywane są 2 Sukkubusy z 40 PD.
Mistrz: Przyzywa 2 Sukkubusy z 40 PD, by służyły rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Krąg Mocy, przyzywane są 3 Sukkubusy z 80 PD.
Wielki Mistrz: Przyzywa 3 Sukkubusy z 80 PD, by służyły rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Krąg Mocy, przyzywane są 4 Sukkubusy z 160 PD.
Wygnanie
Mana 30
Modyfikator -4
Normalny: Odpędza wszystkie jednostki z innego wymiaru poziomu 1-2, znajdujące się w zasięgu dowodzenia.
Mistrz: Odpędza wszystkie jednostki z innego wymiaru poziomu 1-4, znajdujące się w zasięgu dowodzenia.
Wielki Mistrz: Odpędza wszystkie jednostki z innego wymiaru dowolnego poziomu, znajdujące się w zasięgu dowodzenia.
Wrota demonów
Mana 55
Modyfikator -8
Normalny: Przyzywa 1 Demona z 40 PD, by służył rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Krąg Mocy, przyzywany jest 1 Demon z 80 PD.
Mistrz: Przyzywa 1 Demona z 80 PD, by służył rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Krąg Mocy, przyzywany jest 1 Demon z 160 PD.
Wielki Mistrz: Przyzywa 1 Demona z 160 PD, by służył rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Krąg Mocy, przyzywany jest 1 Demon z 320 PD.
Piromacja
Ognista dłoń
Mana 10
Modyfikator -
Normalny: Zadaje wszystkim wrogim jednostkom w zasięgu dowodzenia 20 punktów obrażeń od ognia.
Mistrz: Zadaje wszystkim wrogim jednostkom w zasięgu dowodzenia 30 punktów obrażeń od ognia.
Wielki Mistrz: Zadaje wszystkim wrogim jednostkom w zasięgu dowodzenia 40 punktów obrażeń od ognia.
Płomień duszy
Mana 6
Modyfikator -
Normalny: Daje 10 PD własnym jednostkom (maksymalnie 10 PD) w zasięgu dowodzenia.
Mistrz: Daje 15 PD własnym jednostkom (maksymalnie 20 PD) w zasięgu dowodzenia.
Wielki Mistrz: Daje 20 PD własnym jednostkom (maksymalnie 30 PD) w zasięgu dowodzenia.
Wypalanie
Mana 8
Modyfikator -
Normalny: Przywraca rzucającemu i pobliskim jednostkom 20 punktów zdrowia.
Mistrz: Przywraca rzucającemu i pobliskim jednostkom 50 punktów zdrowia.
Wielki Mistrz: Przywraca rzucającemu i pobliskim jednostkom 200 punktów zdrowia.
Odporność na ogień
Mana 7
Modyfikator -
Normalny: Daje wszystkim własnym jednostkom w zasięgu dowodzenia Odporność na ogień na okres 1 minuty.
Mistrz: Daje wszystkim własnym jednostkom w zasięgu dowodzenia Odporność na ogień na okres 2 minuty.
Wielki Mistrz: Daje wszystkim własnym jednostkom w zasięgu dowodzenia Odporność na ogień na okres 3 minuty
Ognisty krąg
Mana 30
Modyfikator -2
Efekty zależnie od stopnia wtajemniczenia:
Normalny: Zadaje 60 punktów obrażeń wrogim jednostkom w promieniu 6 pól od rzucającego.
Mistrz: Zadaje 120 punktów obrażeń wrogim jednostkom w promieniu 6 pól od rzucającego.
Wielki Mistrz: Zadaje 240 punktów obrażeń wrogim jednostkom w promieniu 6 pól od rzucającego.
Ognisty oddech
Mana 30
Modyfikator -2
Normalny: Daje wszystkim własnym jednostkom w zasięgu dowodzenia (z wyjątkiem rzucającego) możliwość atakowania ognistymi pociskami, które zadają 20 punktów obrażeń (zasięg 5) - przez 1 minutę.
Mistrz: Daje wszystkim własnym jednostkom w zasięgu dowodzenia (z wyjątkiem rzucającego) możliwość atakowania ognistymi pociskami, które zadają 25 punktów obrażeń (zasięg 5) - przez 2 minuty.
Wielki Mistrz: Daje wszystkim własnym jednostkom w zasięgu dowodzenia (z wyjątkiem rzucającego) możliwość atakowania ognistymi pociskami, które zadają 30 punktów obrażeń (zasięg 8) - przez 2 minuty.
Berserker
Mana 15
Modyfikator -1
Normalny: Rzuca zaklęcie Żywa Pochodnia na wszystkie własne jednostki (oprócz machin oblężniczych) w zasięgu dowodzenia, zwiększając ich umiejętności Walki o 6 i Szybkość o 4 - na okres 3 minut.
Mistrz: Rzuca zaklęcie Żywa Pochodnia na wszystkie własne jednostki (oprócz machin oblężniczych) w zasięgu dowodzenia, zwiększając ich umiejętności Walki o 8 i Szybkość o 5 - na okres 3 minut.
Wielki Mistrz: Rzuca zaklęcie Żywa Pochodnia na wszystkie własne jednostki (oprócz machin oblężniczych) w zasięgu dowodzenia, zwiększając ich umiejętności Walki o 10 i Szybkość o 6 - na okres 3 minut.
Słup ognia
Mana 40
Modyfikator -3
Normalny: Zadaje 120 punktów obrażeń wrogim jednostkom w promieniu 3 pól od rzucającego.
Mistrz: Zadaje 240 punktów obrażeń wrogim jednostkom w promieniu 3 pól od rzucającego.
Wielki Mistrz: Zadaje 480 punktów obrażeń wrogim jednostkom w promieniu 3 pól od rzucającego
Żywiołak ognia
Mana 40
Modyfikator -4
Normalny: Przyzywa 1 Żywiołaka Ognia, by służył rzucającemu.
Mistrz: Przyzywa 1 Żywiołaka Ognia z 40 PD, by służył rzucającemu.
Wielki Mistrz: Przyzywa 1 Żywiołaka Ognia z 80 PD, by służył rzucającemu
Armagedon
Mana 75
Modyfikator -10
Efekty zależnie od stopnia wtajemniczenia:
Normalny: Zadaje 100 punktów obrażeń od ognia wszystkim jednostkom i budynkom nieprzyjaciela w zasięgu dowodzenia.
Mistrz: Zadaje 200 punktów obrażeń od ognia wszystkim jednostkom i budynkom nieprzyjaciela w zasięgu dowodzenia.
Wielki Mistrz: Zadaje 350 punktów obrażeń od ognia wszystkim jednostkom i budynkom nieprzyjaciela w zasięgu dowodzenia.
Runy
Kamienna skóra
Mana 12
Modyfikator -
Normalny: Daje premię +2 do Zbroi rzucającego, działającą przez 1 minutę.
Mistrz: Daje premię +3 do Zbroi rzucającego, działającą przez 2 minuty.
Wielki Mistrz: Daje premię +4 do Zbroi rzucającego, działającą przez 2 minuty.
Klejnot mądrości
Mana 4
Modyfikator -
Normalny: Zwiększa szansę powodzenia kolejnego zaklęcia o 20 %.
Mistrz: Zwiększa szansę powodzenia kolejnego zaklęcia o 30 %.
Wielki Mistrz: Zwiększa szansę powodzenia kolejnego zaklęcia o 40 %.
Kopanie
Mana 8
Modyfikator -
Normalny: Zmniejsza czas budowania o 25 % przez 2 minuty.
Mistrz: Zmniejsza czas budowania o 33 % przez 3 minuty.
Wielki Mistrz: Zmniejsza czas budowania o 50 % przez 4 minuty.
Moc ziemi
Mana 12
Modyfikator -
Normalny: Przywraca 200 punktów wszystkim własnym budynkom w zasięgu dowodzenia.
Mistrz: Przywraca 400 punktów wszystkim własnym budynkom w zasięgu dowodzenia.
Wielki Mistrz: Przywraca 800 punktów wszystkim własnym budynkom w zasięgu dowodzenia.
Odporność na magię
Mana 25
Modyfikator -3
Normalny: Uodparnia rzucającego na działanie magii na 1 minutę.
Mistrz: Uodparnia rzucającego na działanie magii na 2 minutę.
Wielki Mistrz: Uodparnia rzucającego na działanie magii na 3 minutę.
Kamienie zagłady
Mana 16
Modyfikator -
Normalny: Tworzy ogromne głazy, które zadają nieprzyjacielskim jednostkom i budynkom 30 punktów obrażeń miażdżonych.
Mistrz: Tworzy ogromne głazy, które zadają nieprzyjacielskim jednostkom i budynkom 50 punktów obrażeń miażdżonych.
Wielki Mistrz: Tworzy ogromne głazy, które zadają nieprzyjacielskim jednostkom i budynkom 80 punktów obrażeń miażdżonych.
Przyzwanie strażnika
Mana 24
Modyfikator -3
Normalny: Przyzywa Glinianego Strażnika, który przez 10 minut będzie strzegł terytorium gracza.
Mistrz: Przyzywa Kamiennego Strażnika, który przez 12 minut będzie strzegł terytorium gracza.
Wielki Mistrz: Przyzywa Żelaznego Strażnika, który przez 15 minut będzie strzegł terytorium gracza.
Odporność na pociski
Mana 35
Modyfikator -4
Normalny: Chroni rzucającego przed pociskami przez 1 minutę.
Mistrz: Chroni rzucającego przed pociskami przez 2 minutę.
Wielki Mistrz: Chroni rzucającego przed pociskami przez 3 minutę.
Przedmiot runiczny
Mana 40
Modyfikator -4
Normalny: Tworzy na użytek rzucającego bardzo dobry magiczny przedmiot.
Mistrz: Tworzy na użytek rzucającego nieco lepszy magiczny przedmiot.
Wielki Mistrz: Tworzy na użytek rzucającego lepszy magiczny przedmiot.
Wezwanie kamienia
Mana 50
Modyfikator -4
Normalny: Przyzywa 1 Żywiołaka Ziemi, by służył rzucającemu.
Mistrz: Przyzywa 1 Żywiołaka Ziemi z 40 PD, by służył rzucającemu.
Wielki Mistrz: Przyzywa 1 Żywiołaka Ziemi z 80 PD, by służył rzucającemu.
Magia uzdrawiania
Samouzdrowienie
Mana 8
Modyfikator +1
Normalny: Przywraca rzucającemu 50 punktów zdrowia.
Mistrz: Przywraca rzucającemu 150 punktów zdrowia.
Wielki Mistrz: Przywraca rzucającemu 250 punktów zdrowia.
Uleczenie
Mana 8
Modyfikator -
Normalny: Leczy wszystkie jednostki w połowicznym zasięgu dowodzenia ze skutków zarazy i trucizny.
Mistrz: Leczy wszystkie jednostki w zasięgu dowodzenia ze skutków zarazy i trucizny.
Wielki Mistrz: Leczy wszystkie jednostki w zasięgu dowodzenia ze skutków zarazy i trucizny oraz przywraca im 50 punktów zdrowia.
Błogosławieństwo
Mana 8
Modyfikator -
Efekty zależnie od stopnia wtajemniczenia:
Normalny: Daje premię +2 do Morale rzucającego, działającą przez 1 minutę.
Mistrz: Daje premię +4 do Morale rzucającego, działającą przez 2 minuty.
Wielki Mistrz: Daje premię +6 do Morale rzucającego, działającą przez 3 minuty.
Biały stróż
Mana 6
Modyfikator -
Normalny: Chroni wszelkie jednostki w zasięgu dowodzenia przed skutkami ataków psychologicznych, zwiększając ich Odporność o 8 na okres 1 minuty.
Mistrz: Chroni wszelkie jednostki w zasięgu dowodzenia przed skutkami ataków psychologicznych, zwiększając ich Odporność o 10 na okres 2 minut.
Wielki Mistrz: Chroni wszelkie jednostki w zasięgu dowodzenia przed skutkami ataków psychologicznych, zwiększając ich Odporność o 12 na okres 4 minut.
Uzdrowienie grupowe
Mana 15
Modyfikator -
Normalny: Przywraca wszystkim jednostkom w zasięgu dowodzenia 50 punktów zdrowia.
Mistrz: Przywraca wszystkim jednostkom w zasięgu dowodzenia 100 punktów zdrowia.
Wielki Mistrz: Przywraca wszystkim jednostkom w zasięgu dowodzenia 200 punktów
Wzmocnienie
Mana 16
Modyfikator -2
Normalny: Zwiększa Szybkość wszystkich jednostek z wyjątkiem Nieumarłych w zasięgu dowodzenia o 2 na okres 1 minuty.
Mistrz: Zwiększa Szybkość wszystkich jednostek z wyjątkiem Nieumarłych w zasięgu dowodzenia o 3 na okres 1 minuty.
Wielki Mistrz: Zwiększa Szybkość wszystkich jednostek z wyjątkiem Nieumarłych w zasięgu dowodzenia o 4 na okres 1 minuty.
Słońce
Mana 10
Modyfikator -1
Normalny: Wstrzymuje deszcz i zmienia noc w dzień, a także przywraca rzucającemu 50 punktów zdrowia.
Mistrz: Wstrzymuje deszcz i zmienia noc w dzień, a także przywraca rzucającemu 75 punktów zdrowia.
Wielki Mistrz: Wstrzymuje deszcz i zmienia noc w dzień, a także przywraca rzucającemu 100 punktów zdrowia.
Duże uzdrowienie
Mana 40
Modyfikator -2
Normalny: Leczy 32 jednostki znajdujące się najbliżej rzucającego ze skutków zarazy i trucizny oraz przywraca im 50 punktów zdrowia.
Mistrz: Leczy 32 jednostki znajdujące się najbliżej rzucającego ze skutków zarazy i trucizny oraz przywraca im 150 punktów zdrowia.
Wielki Mistrz: Leczy 32 jednostki znajdujące się najbliżej rzucającego ze skutków zarazy i trucizny oraz przywraca im 500 punktów zdrowia.
Stróż życia
Mana 40
Modyfikator -1
Normalny: Automatycznie przywraca rzucającemu wszystkie punkty zdrowia, jeśli spadną do 0, ale tylko raz przez cały okres działania zaklęcia (2 minuty).
Mistrz: Automatycznie przywraca rzucającemu wszystkie punkty zdrowia, jeśli spadną do 0, ale tylko raz przez cały okres działania zaklęcia (3 minuty).
Wielki Mistrz: Automatycznie przywraca rzucającemu wszystkie punkty zdrowia, jeśli spadną do 0, ale tylko raz przez cały okres działania zaklęcia (4 minuty).
Zmartwychwstanie
Mana 60
Modyfikator -4
Normalny: Pozwala wskrzesić martwych (tylko własne jednostki) w zasięgu dowodzenia i wysłać ich do walki. Nie posiadają oni jednak zdobytych przed śmiercią medali.
Mistrz: Pozwala wskrzesić martwych (tylko własne jednostki) w zasięgu dowodzenia i wysłać ich do walki. Nie posiadają oni jednak zdobytych przed śmiercią medali.
Wielki Mistrz: Pozwala wskrzesić martwych (jednostki własne i wroga) w zasięgu dowodzenia i wysłać ich do walki. Nie posiadają oni jednak zdobytych przed śmiercią medali.
Zwyczajnie
Tarcza
Mana 5
Modyfikator -
Normalny: Daje premię +1 do Zbroi rzucającego, działającą przez 30 sekund.
Mistrz: Daje premię +2 do Zbroi rzucającego, działającą przez 60 sekund.
Wielki Mistrz: Daje premię +3 do Zbroi rzucającego, działającą przez 90 sekund.
Srebrna strzała
Mana 10
Modyfikator -
Normalny: Umożliwia rzucającemu wstrzeliwanie magicznych, srebrnych strzał o zasięgu 6, zadających 30 punktów obrażeń kłutych (działa przez 30 sekund).
Mistrz: Umożliwia rzucającemu wstrzeliwanie magicznych, srebrnych strzał o zasięgu 8, zadających 40 punktów obrażeń kłutych (działa przez 60 sekund).
Wielki Mistrz: Umożliwia rzucającemu wstrzeliwanie magicznych, srebrnych strzał o zasięgu 10, zadających 50 punktów obrażeń kłutych (działa przez 90 sekund).
Heroizm
Mana 10
Modyfikator -
Normalny: Daje premię +2 do zasięgu dowodzenia rzucającego, działającą przez 30 sekund.
Mistrz: Daje premię +4 do zasięgu dowodzenia rzucającego, działającą przez 60 sekund.
Wielki Mistrz: Daje premię +6 do zasięgu dowodzenia rzucającego, działającą przez 90 sekund.
Offline