Etheria - Warlords (wszystkie części)

Forum o wszystkich częściach Warlords

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie

Siec hamachi wbc3pll (hasło jak nazwa)

#1 2018-12-12 14:05:16

 Markool

Łupieżca co wieczór

Zarejestrowany: 2010-01-21
Posty: 205

Zaklęcia

Tabela Zaklęć
Znajomość zaklęcia    Szansa rzucenia
1 lub mniej    10%
2    20%
3    30%
4    35%
5    40%
6    44%
7    48%
8    52%
9    56%
10    60%
11    63%
12    66%
13    69%
14    72%
15    75%
16    78%
17    81%
18    84%
19    87%
20    90%
21    91%
22    92%
23    93%
24    94%
25    95%
26    96%
27    97%
28    98%
29    99%
30+    100%

Alchemia

Mniejszy przedmiot 
Mana 12
Modyfikator 0
Normalny: Tworzy na użytek rzucającego magiczny przedmiot z całkowitą premią +1.
Mistrz: Tworzy na użytek rzucającego nieco lepszy magiczny przedmiot z całkowitą premią +2.
Wielki Mistrz: Tworzy na użytek rzucającego lepszy magiczny przedmiot z całkowitą premią +3.

Transmutacja
Mana
Modyfikator
Normalny: Wymienia zasoby jednego rodzaju na inne (jak Handel) przy przeliczniku 50 %.
Mistrz: Wymienia zasoby jednego rodzaju na inne (jak Handel) przy przeliczniku 70 %.
Wielki Mistrz: Wymienia zasoby jednego rodzaju na inne (jak Handel) przy przeliczniku 90 %.

Urok
Mana 6
Modyfikator 0
Normalny: Daje premię +2 do Handlu rzucającego - działa przez 2 minuty.
Mistrz: Daje premię +4 do Handlu rzucającego - działa przez 2 minuty.
Wielki Mistrz: Daje premię +6 do Handlu rzucającego - działa przez 3 minuty.

Kamienny golem
Mana 14
Modyfikator -1
Normalny: Przyzywa 1 Kamiennego Golema, by służył rzucającemu.
Mistrz: Przyzywa 1 Kamiennego Golema z 10 PD, by służył rzucającemu.
Wielki Mistrz: Przyzywa 1 Kamiennego Golema z 20 PD, by służył rzucającemu.

Pomniejszy przedmiot
Mana 24
Modyfikator -1
Normalny: Tworzy na użytek rzucającego dobry magiczny przedmiot z całkowitą premią +3.
Mistrz: Tworzy na użytek rzucającego nieco lepszy magiczny przedmiot z całkowitą premią +4
Wielki Mistrz: Tworzy na użytek rzucającego lepszy magiczny przedmiot z całkowitą premią +5.

Zdobycie
Mana 22
Modyfikator -6
Normalny: Powoduje natychmiastowe przejęcie wszystkich kopalni w promieniu 5 pól od rzucającego.
Mistrz: Powoduje natychmiastowe przejęcie wszystkich kopalni w promieniu 7 pól od rzucającego.
Wielki Mistrz: Powoduje natychmiastowe przejęcie wszystkich kopalni w promieniu 10 pól od rzucającego

Przyzwanie strażnika
Mana 24
Modyfikator -1

Normalny: Przyzywa Glinianego Strażnika, który przez 10 minut będzie strzegł terytorium gracza.
Mistrz: Przyzywa Kamiennego Strażnika, który przez 12 minut będzie strzegł terytorium gracza.
Wielki Mistrz: Przyzywa Żelaznego Strażnika, który przez 15 minut będzie strzegł terytorium gracza.

Większy przedmiot
Mana 40
Modyfikator -4
Normalny: Tworzy na użytek rzucającego bardzo dobry magiczny przedmiot z całkowitą premią +5.
Mistrz: Tworzy na użytek rzucającego nieco lepszy magiczny przedmiot z całkowitą premią +6.
Wielki Mistrz: Tworzy na użytek rzucającego lepszy magiczny przedmiot z całkowitą premią +7.

Brązowy golem
Mana 36
Modyfikator -4
Normalny: Przyzywa 1 Brązowego Golema, by służył rzucającemu.
Mistrz: Przyzywa 1 Brązowego Golema z 10 PD, by służył rzucającemu.
Wielki Mistrz: Przyzywa 1 Brązowego Golema z 20 PD, by służył rzucającemu.

Stworzenie artefaktu
Mana 70
Modyfikator -6
Normalny: Tworzy na użytek rzucającego potężny magiczny przedmiot z całkowitą premią +7.
Mistrz: Tworzy na użytek rzucającego nieco lepszy magiczny przedmiot z całkowitą premią +8.
Wielki Mistrz: Tworzy na użytek rzucającego lepszy magiczny przedmiot z całkowitą premią +9.

Magia Chaosu

Przemiana bitwy

Mana 6
Modyfikator -
Normalny: Losowo i trwale zmienia umiejętność Walki wszystkich jednostek (własnych i nieprzyjacielskich) w zasięgu dowodzenia o +/- 1-3.
Mistrz: Losowo i trwale zmienia umiejętność Walki wszystkich jednostek (własnych i nieprzyjacielskich) w zasięgu dowodzenia o +/- 1-6.
Wielki Mistrz: Losowo i trwale zmienia umiejętność Walki wszystkich jednostek (własnych i nieprzyjacielskich) w zasięgu dowodzenia o +/- 1-8.

Przemiana szybkości

Mana 8
Modyfikator -
Normalny: Losowo i trwale zmienia Szybkość wszystkich jednostek (własnych i nieprzyjacielskich) w zasięgu dowodzenia o +/- 1-3.
Mistrz: Losowo i trwale zmienia Szybkość wszystkich jednostek (własnych i nieprzyjacielskich) w zasięgu dowodzenia o +/- 1-5.
Wielki Mistrz: Losowo i trwale zmienia Szybkość wszystkich jednostek (własnych i nieprzyjacielskich) w zasięgu dowodzenia o +/- 1-7.

Przemiana zdrowia
Mana 5
Modyfikator -   
Normalny: Losowo i trwale zmienia maksymalną liczbę Punktów Zdrowia wszystkich jednostek (własnych i nieprzyjacielskich) w zasięgu dowodzenia o +/- 10-30.
Mistrz: Losowo i trwale zmienia maksymalną liczbę Punktów Zdrowia wszystkich jednostek (własnych i nieprzyjacielskich) w zasięgu dowodzenia o +/- 10-50.
Wielki Mistrz: Losowo i trwale zmienia maksymalną liczbę Punktów Zdrowia wszystkich jednostek (własnych i nieprzyjacielskich) w zasięgu dowodzenia o +/- 10-80.

Przemiana obrażeń
Mana 7
Modyfikator -
Normalny: Losowo i trwale zmienia ilość Obrażeń zadawanych przez wszystkie jednostki (własne i nieprzyjacielskie) w zasięgu dowodzenia o +/- 1-5.
Mistrz: Losowo i trwale zmienia ilość Obrażeń zadawanych przez wszystkie jednostki (własne i nieprzyjacielskie) w zasięgu dowodzenia o +/- 1-10.
Wielki Mistrz: Losowo i trwale zmienia ilość Obrażeń zadawanych przez wszystkie jednostki (własne i nieprzyjacielskie) w zasięgu dowodzenia o +/- 1-20.

Przemiana wieży
Mana 12
Modyfikator -
Normalny: Losowo i trwale zmienia statystyki wszystkich wież (własnych i nieprzyjacielskich) w zasięgu dowodzenia. Zmianie ulegają następujące wartości: Walka +\- 1-3, Punkty Zdrowia +\- 10-100, Szybkość +\- 1-2, Obrażenia +\- 1-10.
Mistrz: Losowo i trwale zmienia statystyki wszystkich wież (własnych i nieprzyjacielskich) w zasięgu dowodzenia. Zmianie ulegają następujące wartości: Walka +\- 1-6, Punkty Zdrowia +\- 10-200, Szybkość +\- 1-3, Obrażenia +\- 1-15.
Wielki Mistrz: Losowo i trwale zmienia statystyki wszystkich wież (własnych i nieprzyjacielskich) w zasięgu dowodzenia. Zmianie ulegają następujące wartości: Walka +\- 1-8, Punkty Zdrowia +\- 10-300, Szybkość +\- 1-4, Obrażenia +\- 1-20.

Wysysanie mana
Mana 12
Modyfikator -
Normalny: Wysysa Mana ze wszystkich wrogich bohaterów i jednostek rzucających zaklęcia w zasięgu dowodzenia.
Mistrz: Wysysa Mana ze wszystkich wrogich bohaterów i jednostek rzucających zaklęcia w podwójnym zasięgu dowodzenia.
Wielki Mistrz: Wysysa Mana ze wszystkich wrogich bohaterów i jednostek rzucających zaklęcia w potrójnym zasięgu dowodzenia.

Przemiana zasobów
Mana 30
Modyfikator -
Normalny: Wymienia zasoby jednego rodzaju na inne (jak umiejętność Handlu) przy losowym przeliczniku 40-60%.
Mistrz: Wymienia zasoby jednego rodzaju na inne (jak umiejętność Handlu) przy losowym przeliczniku 50-70%.
Wielki Mistrz: Wymienia zasoby jednego rodzaju na inne (jak umiejętność Handlu) przy losowym przeliczniku 60-80 %.

Poznanie zaklęcia
Mana 30
Modyfikator -4
Normalny: Pozwala rzucającemu poznać losowe zaklęcie na czas trwania bitwy. W 95 % przypadków będzie to zaklęcie poziomu 1 lub 2, a w 5 % przypadków - zaklęcie poziomu 3.
Mistrz: Pozwala rzucającemu poznać losowe zaklęcie na czas trwania bitwy. W 75 % przypadków będzie to zaklęcie poziomu 1 lub 2, a w 25 % przypadków - zaklęcie poziomu 3.
Wielki Mistrz: Pozwala rzucającemu poznać losowe zaklęcie na czas trwania bitwy. W 50 % przypadków będzie to zaklęcie poziomu 1 lub 2, a w 50 % przypadków - zaklęcie poziomu 3.

Dziki ogień
Mana 32
Modyfikator -5
Normalny: W magiczny sposób zadaje 50 punktów obrażeń wszystkim jednostkom nieprzyjaciela w zasięgu dowodzenia.
Mistrz: W magiczny sposób zadaje 100 punktów obrażeń wszystkim jednostkom nieprzyjaciela w zasięgu dowodzenia.
Wielki Mistrz: W magiczny sposób zadaje 150 punktów obrażeń wszystkim jednostkom nieprzyjaciela w zasięgu dowodzenia.

Plaga chaosu
Mana 70
Modyfikator -7
Normalny: Zaraża wszystkie jednostki nieprzyjaciela w zasięgu dowodzenia i obniża ich aktualną liczbę Punktów Zdrowia do 50 %.
Mistrz: Zaraża wszystkie jednostki nieprzyjaciela w zasięgu dowodzenia i obniża ich aktualną liczbę Punktów Zdrowia do 40 %.
Wielki Mistrz: Zaraża wszystkie jednostki nieprzyjaciela w zasięgu dowodzenia i obniża ich aktualną liczbę Punktów Zdrowia do 33 %.

Iluzja


Cień
Mana 8
Modyfikator -
Normalny: Zamienia rzucającego na 1 minutę w widmową istotę, zwiększając Szybkość o 2, Odporność o 2 i Zbroję o 1.
Mistrz: Zamienia rzucającego na 2 minuty w widmową istotę, zwiększając Szybkość o 3, Odporność o 4 i Zbroję o 2.
Wielki Mistrz: Zamienia rzucającego na 2 minuty w widmową istotę, zwiększając Szybkość o 4, Odporność o 6 i Zbroję o 2.

Strach
Mana 6
Modyfikator -
Normalny: Wywołuje Trwogę u wszystkich wrogich jednostek w zasięgu dowodzenia.
Mistrz: Wywołuje Trwogę u wszystkich wrogich jednostek w zasięgu dowodzenia powiększonym o połowę.
Wielki Mistrz: Wywołuje Trwogę u wszystkich wrogich jednostek w podwójnym zasięgu dowodzenia.

Światło/Mrok
Mana 5
Modyfikator -1
Normalny: Zmienia dzień w noc, a noc w dzień.
Mistrz: Zmienia dzień w noc, a noc w dzień.
Wielki Mistrz: Zmienia dzień w noc, a noc w dzień.

Respekt
Mana 8
Modyfikator-1
Normalny: Wywołuje Respekt u wszystkich wrogich jednostek w zasięgu dowodzenia.
Mistrz: Wywołuje Respekt u wszystkich wrogich jednostek w zasięgu dowodzenia powiększonym o połowę.
Wielki Mistrz: Wywołuje Respekt u wszystkich wrogich jednostek w podwójnym zasięgu dowodzenia.

Upiorna horda
Mana 14
Modyfikator -2
Efekty zależnie od stopnia wtajemniczenia:
Normalny: Tworzy złudzenie 4 jednostek piechoty, które służą rzucającemu przez 2 minuty.
Mistrz: Tworzy złudzenie 6 jednostek piechoty, które służą rzucającemu przez 3 minuty.
Wielki Mistrz: Tworzy złudzenie 8 jednostek piechoty, które służą rzucającemu przez 4 minuty.

Smocza trwoga
Mana 20
Modyfikator -4
Normalny: Tworzy złudzenie 1 Smoka, który służy rzucającemu przez 2 minuty.
Mistrz: Tworzy złudzenie 1 Smoka, który służy rzucającemu przez 3 minuty.
Wielki Mistrz: Tworzy złudzenie 1 Smoka, który służy rzucającemu przez 4 minuty.

Niewidzialność
Mana 30
Modyfikator -4
Normalny: Sprawia, że rzucający staje się niewidzialny przez 1 minutę lub do czasu zaatakowania, przejęcia, rzucenia zaklęcia itp.
Mistrz: Sprawia, że rzucający staje się niewidzialny przez 2 minuty lub do czasu zaatakowania, przejęcia, rzucenia zaklęcia itp.
Wielki Mistrz: Sprawia, że rzucający staje się niewidzialny przez 3 minuty lub do czasu zaatakowania, przejęcia, rzucenia zaklęcia itp.

Krzyk cienia
Mana 30
Modyfikator -3
Normalny: Przyzywa 1 Cień, by służył rzucającemu.
Mistrz: Przyzywa 1 Cień z 20 PD, by służył rzucającemu.
Wielki Mistrz: Przyzywa 1 Cień z 40 PD, by służył rzucającemu.

Mutacja
Mana 50
Modyfikator -4
Normalny: Zmienia wszystkie jednostki wroga w zasięgu dowodzenia w niegroźne zwierzęta (nie działa na bohaterów, Tytanów i machiny oblężnicze).
Mistrz: Zmienia wszystkie jednostki wroga w zasięgu dowodzenia w niegroźne zwierzęta (nie działa na bohaterów, Tytanów i machiny oblężnicze).
Wielki Mistrz: Zmienia wszystkie jednostki wroga w zasięgu dowodzenia w niegroźne zwierzęta (nie działa na bohaterów, Tytanów i machiny oblężnicze).

Transformacja
Mana 70
Modyfikator -8
Normalny: Losowo zamienia maksymalnie 5 własnych, małych lub średnich jednostek naziemnych w zasięgu dowodzenia w inne jednostki o podobnych rozmiarach.
Mistrz: Losowo zamienia maksymalnie 10 własnych, małych lub średnich jednostek naziemnych w zasięgu dowodzenia w lepsze jednostki o podobnych rozmiarach.
Wielki Mistrz: Losowo zamienia maksymalnie 15 własnych, małych lub średnich jednostek naziemnych w zasięgu dowodzenia w dużo lepsze jednostki o podobnych rozmiarach.

Magia lodu

Lodowa dłoń
Mana 10
Modyfikator -
Normalny: Zadaje wszystkim wrogim jednostkom w zasięgu dowodzenia 20 punktów obrażeń.
Mistrz: Zadaje wszystkim wrogim jednostkom w zasięgu dowodzenia 30 punktów obrażeń.
Wielki Mistrz: Zadaje wszystkim wrogim jednostkom w zasięgu dowodzenia 40 punktów obrażeń.

Burza
Mana 8
Modyfikator -
Normalny: Zmienia pogodę, wywołując deszcz i pioruny.
Mistrz: Zmienia pogodę, wywołując deszcz i pioruny.
Wielki Mistrz: Zmienia pogodę, wywołując deszcz i pioruny.

Lodowa zbroja
Mana14
Modyfikator-
Normalny: Daje premię +1 do Zbroi rzucającego, działającą przez 1 minutę.
Mistrz: Daje premię +2 do Zbroi rzucającego, działającą przez 2 minuty.
Wielki Mistrz: Daje premię +3 do Zbroi rzucającego, działającą przez 2 minuty.

Spokój
Mana 10
Modyfikator -
Normalny: Uwalnia wszystkie jednostki w zasięgu dowodzenia (własne i wrogie) ze wszelkich skutków czarów i ataków psychologicznych (pozytywnych i negatywnych).
Mistrz: Uwalnia wszystkie jednostki w zasięgu dowodzenia (własne i wrogie) ze wszelkich skutków czarów i ataków psychologicznych (pozytywnych i negatywnych).
Wielki Mistrz: Uwalnia wszystkie jednostki w zasięgu dowodzenia (własne i wrogie) ze wszelkich skutków czarów i ataków psychologicznych (pozytywnych i negatywnych).

Lodowy krąg
Mana 30
Modyfikator -2
Normalny: Zadaje 80 punktów obrażeń wrogim jednostkom w promieniu 7 pól od rzucającego.
Mistrz: Zadaje 160 punktów obrażeń wrogim jednostkom w promieniu 7 pól od rzucającego.
Wielki Mistrz: Zadaje 320 punktów obrażeń wrogim jednostkom w promieniu 7 pól od rzucającego.

Zamrożenie
Mana 25
Modyfikator -2
Normalny: Zmniejsza Szybkość wszystkich wrogich jednostek w zasięgu dowodzenia o 6 na okres 1 minuty.
Mistrz: Zmniejsza Szybkość wszystkich wrogich jednostek w zasięgu dowodzenia o 8 na okres 1 minuty.
Wielki Mistrz: Zmniejsza Szybkość wszystkich wrogich jednostek w zasięgu dowodzenia o 10 na okres 2 minut.

Ściana lodu
Mana 4
Modyfikator -
Normalny: Przyzywa 1 Ścianę Lodu, która przez 10 minut będzie strzec terytorium gracza.
Mistrz: Przyzywa 1 Ścianę Lodu, która przez 20 minut będzie strzec terytorium gracza.
Wielki Mistrz: Przyzywa 1 Ścianę Lodu, która przez 30 minut będzie strzec terytorium gracza.

Lodowa kra
Mana 30
Modyfikator -3
Normalny: Umożliwia rzucającemu atakowanie wszystkich wrogich jednostek w promieniu 12 pól lodowymi pociskami, które zadają 40 punktów obrażeń i przebijają na wylot - działa przez 1 minutę.
Mistrz: Umożliwia rzucającemu atakowanie wszystkich wrogich jednostek w promieniu 12 pól lodowymi pociskami, które zadają 60 punktów obrażeń i przebijają na wylot - działa przez 1 minutę.
Wielki Mistrz: Umożliwia rzucającemu atakowanie wszystkich wrogich jednostek w promieniu 12 pól lodowymi pociskami, które zadają 60 punktów obrażeń i przebijają na wylot - działa przez 2 minuty.

Zamrożenie magii
Mana 40
Modyfikator -4
Normalny: Zatrzymuje regenerację Mana wszystkich jednostek na mapie, w tym rzucającego - działa przez 2 minuty. Wszystkie jednostki zdolne do rzucania zaklęć Lodu korzystają jednak w tym czasie z premii +6 do Zaklęć.
Mistrz: Zatrzymuje regenerację Mana wszystkich jednostek na mapie, w tym rzucającego - działa przez 4 minuty. Wszystkie jednostki zdolne do rzucania zaklęć Lodu korzystają jednak w tym czasie z premii +8 do Zaklęć.
Wielki Mistrz: Zatrzymuje regenerację Mana wszystkich jednostek na mapie, w tym rzucającego - działa przez 6 minuty. Wszystkie jednostki zdolne do rzucania zaklęć Lodu korzystają jednak w tym czasie z premii +10 do Zaklęć.

Lodowa burza
Mana 65
Modyfikator -6
Efekty zależnie od stopnia wtajemniczenia:
Normalny: Tworzy ogromne kule gradowe, które zadają 100 punktów obrażeń wszystkim jednostkom nieprzyjaciela i budynkom w zasięgu dowodzenia.
Mistrz: Tworzy ogromne kule gradowe, które zadają 200 punktów obrażeń wszystkim jednostkom nieprzyjaciela i budynkom w zasięgu dowodzenia.
Wielki Mistrz: Tworzy ogromne kule gradowe, które zadają 300 punktów obrażeń wszystkim jednostkom nieprzyjaciela i budynkom w zasięgu dowodzenia.

Magia natury

Przyzwanie duszka
Mana 10
Modyfikator -1
Normalny: Przyzywa 1 Duszka, by służył rzucającemu.
Mistrz: Przyzywa 1 Duszka z 10 PD, by służył rzucającemu.
Wielki Mistrz: Przyzywa 1 Duszka z 20 PD, by służył rzucającemu.

Magiczna jagoda
Mana 12
Modyfikator -
Normalny: Przywraca rzucającemu 50 punktów zdrowia. Działa tylko na istoty śmiertelne, nie dotyczy więc Nieumarłych, Demonów i Machin Oblężniczych.
Mistrz: Przywraca wszystkim jednostkom w zasięgu dowodzenia 50 punktów zdrowia. Działa tylko na istoty śmiertelne, nie dotyczy więc Nieumarłych, Demonów i Machin Oblężniczych.
Wielki Mistrz: Przywraca wszystkim jednostkom w zasięgu dowodzenia 100 punktów zdrowia oraz leczy skutki działania zarazy i trucizny. Działa tylko na istoty śmiertelne, nie dotyczy więc Nieumarłych, Demonów i Machin Oblężniczych.

Spętanie
Mana 8
Modyfikator -
Normalny: Zmniejsza Szybkość wszystkich wrogich jednostek naziemnych w zasięgu dowodzenia o 4 na okres 1 minuty.
Mistrz: Zmniejsza Szybkość wszystkich wrogich jednostek naziemnych w zasięgu dowodzenia o 6 na okres 1 minuty.
Wielki Mistrz: Zmniejsza Szybkość wszystkich wrogich jednostek naziemnych w zasięgu dowodzenia o 8 na okres 2 minut.

Magiczny kostur
Mana 8
Modyfikator -
Normalny: Przyzywa magiczny kostur, który daje premię +3 do Walki rzucającego, działającą przez 2 minuty.
Mistrz: Przyzywa magiczny kostur, który daje premię 6 do Walki rzucającego, działającą przez 2 minuty.
Wielki Mistrz: Przyzywa magiczny kostur, który daje premię 10 do Walki rzucającego, działającą przez 2 minuty.

Przyzwanie jednorożca
Mana 20
Modyfikator -2
Normalny: Przyzywa 1 Jednorożca, by służył rzucającemu.
Mistrz: Przyzywa 1 Jednorożca z 20 PD, by służył rzucającemu.
Wielki Mistrz: Przyzywa 1 Jednorożca z 40 PD, by służył rzucającemu.


Cierniowy mur
Mana 4
Modyfikator -
Normalny: Przyzywa 1 ciernisty krzew, który przez 10 minut będzie strzec terytorium gracza.
Mistrz: Przyzywa 1 ciernisty krzew, który przez 20 minut będzie strzec terytorium gracza.
Wielki Mistrz: Przyzywa 1 ciernisty krzew, który przez 30 minut będzie strzec terytorium gracza.

Wezwanie błyskawicy
Mana 35
Modyfikator -1
Normalny: Przyzywa błyskawicę, która zadaje 40 punktów obrażeń wszystkim wrogim jednostkom w zasięgu dowodzenia.
Mistrz :Przyzywa błyskawicę, która zadaje 60 punktów obrażeń wszystkim wrogim jednostkom w zasięgu dowodzenia.
Wielki Mistrz: Przyzywa błyskawicę, która zadaje 120 punktów obrażeń wszystkim wrogim jednostkom w zasięgu dowodzenia.

Przyzwanie treanta
Mana 40
Modyfikator -4
Normalny: Przyzywa 1 Treanta, by służył rzucającemu.
Mistrz: Przyzywa 1 Treanta z 20 PD, by służył rzucającemu.
Wielki Mistrz: Przyzywa 1 Treanta z 40 PD, by służył rzucającemu.

Zmiana pogody
Mana 25
Modyfikator -
Normalny: Umożliwia rzucającemu zamianę nocy w dzień oraz ładnej pogody w deszczową (i odwrotnie).
Mistrz: Umożliwia rzucającemu zamianę nocy w dzień oraz ładnej pogody w deszczową (i odwrotnie).
Wielki Mistrz: Umożliwia rzucającemu zamianę nocy w dzień oraz ładnej pogody w deszczową (i odwrotnie).

Żywiołactwo
Mana 50
Modyfikator -5
Normalny: Przyzywa 1 wybranego Żywiołaka, by służył rzucającemu.
Mistrz: Przyzywa 1 wybranego Żywiołaka z 80 PD, by służył rzucającemu.
Wielki Mistrz: Przyzywa 1 wybranego Żywiołaka z 160 PD, by służył rzucającemu.

Nekromancja

Wskrzeszenie szkieletu
Mana 8
Modyfikator -
Normalny: Wskrzesza 1 Szkielet, by służył rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Mroczny Portal, wskrzeszany jest Szkielet z 20 PD.
Mistrz: Wskrzesza 1 Szkielet z 20 PD, by służył rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Mroczny Portal, wskrzeszany jest Szkielet z 40 PD.
Wielki Mistrz: Wskrzesza 1 Szkielet z 40 PD, by służył rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Mroczny Portal, wskrzeszany jest Szkielet z 80 PD.

Wskrzeszenie zombie
Mana 8
Modyfikator -
Normalny: Wskrzesza 1 Zombie, by służył rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Mroczny portal, wskrzeszany jest Zombie z 20 PD.
Mistrz: Wskrzesza 1 Zombie z 20 PD, by służył rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Mroczny portal, wskrzeszany jest Zombie z 40 PD.
Wielki Mistrz: Wskrzesza 1 Zombie z 40 PD, by służył rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Mroczny portal, wskrzeszany jest Zombie z 80 PD.

Trujący obłok
Mana 8
Modyfikator -
Efekty zależnie od stopnia wtajemniczenia:
Normalny: Zatruwa wszystkie wrogie jednostki w zasięgu dowodzenia.
Mistrz:Zatruwa wszystkie wrogie jednostki w podwójnym zasięgu dowodzenia.
Wielki Mistrz: Zatruwa wszystkie wrogie jednostki w potrójnym zasięgu dowodzenia.

Mroczny portal
Mana 5
Modyfikator +2
Normalny: Przyzywa na 1 minutę Mroczny Portal, który ułatwia wskrzeszanie Nieumarłych.
Mistrz: Przyzywa na 2 minuty Mroczny Portal, który ułatwia wskrzeszanie Nieumarłych.
Wielki Mistrz: Przyzywa na 3 minuty Mroczny Portal, który ułatwia wskrzeszanie Nieumarłych.

Wskrzeszenie monstrum
Mana 15
Modyfikator -
Normalny: Wskrzesza 1 Monstrum, by służyło rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Mroczny Portal, wskrzeszane jest Monstrum z 20 PD.
Mistrz: Wskrzesza 1 Monstrum z 20 PD, by służyło rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Mroczny Portal, wskrzeszane jest Monstrum z 40 PD.
Wielki Mistrz: Wskrzesza 1 Monstrum z 40 PD, by służyło rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Mroczny Portal, wskrzeszane jest Monstrum z 80 PD.

Wampiryzm
Mana 30
Modyfikator -2
Normalny: Rzuca zaklęcie Wampiryzmu 1 poziomu na wszystkie jednostki w zasięgu dowodzenia na okres 1 minuty. Dzięki temu wszystkie jednostki odzyskują 1 punkt zdrowia za każde 4 zadane punkty obrażeń.
Mistrz: Rzuca zaklęcie Wampiryzmu 2 poziomu na wszystkie jednostki w zasięgu dowodzenia na okres 1 minuty. Dzięki temu wszystkie jednostki odzyskują 1 punkt zdrowia za każde 3 zadane punkty obrażeń.
Wielki Mistrz: Rzuca zaklęcie Wampiryzmu 3 poziomu na wszystkie jednostki w zasięgu dowodzenia na okres 1 minuty. Dzięki temu wszystkie jednostki odzyskują 1 punkt zdrowia za każde 2 zadane punkty obrażeń.

Mroczna burza
Mana 18
Modyfikator -1
Normalny: Wywołuje deszcz i zamienia dzień w noc.
Mistrz: Wywołuje deszcz i zamienia dzień w noc.
Wielki Mistrz: Wywołuje deszcz i zamienia dzień w noc.

Wezwanie zmarłych
Mana 30
Modyfikator -1
Normalny: Pozwala wskrzesić wszystkie jednostki (własne i wroga) w zasięgu dowodzenia i uczynić z nich Szkielety. Nie posiadają one jednak zdobytych przed śmiercią medali.
Mistrz: Pozwala wskrzesić wszystkie jednostki (własne i wroga) w zasięgu dowodzenia i uczynić z nich Szkielety z 20 PD. Nie posiadają one jednak zdobytych przed śmiercią medali.
Wielki Mistrz: Pozwala wskrzesić wszystkie jednostki (własne i wroga) w zasięgu dowodzenia i uczynić z nich Szkielety z 40 PD. Nie posiadają one jednak zdobytych przed śmiercią medali.

Lodowy krąg
Mana 35
Modyfikator -2
Normalny: Zadaje 80 punktów obrażeń wrogim jednostkom w promieniu 7 pól od rzucającego.
Mistrz: Zadaje 160 punktów obrażeń wrogim jednostkom w promieniu 7 pól od rzucającego.
Wielki Mistrz: Zadaje 320 punktów obrażeń wrogim jednostkom w promieniu 7 pól od rzucającego.

Wskrzeszenie czempiona
Mana 50
Modyfikator -4
Normalny: Wskrzesza 1 silną jednostkę (do wyboru Wampir, Rycerz Zagłady, Licz lub Cień) z 40 PD, by służyła rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Mroczny Portal, wskrzeszana jest 1 jednostka z 80 PD.
Mistrz: Wskrzesza 1 silną jednostkę (do wyboru Wampir, Rycerz Zagłady, Licz lub Cień) z 80 PD, by służyła rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Mroczny Portal, wskrzeszana jest 1 jednostka z 160 PD.
Wielki Mistrz: Wskrzesza 1 silną jednostkę (do wyboru Wampir, Rycerz Zagłady, Licz lub Cień) ze 160 PD, by służyła rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Mroczny Portal, wskrzeszana jest 1 jednostka z 320 PD.

Przyzywanie

Przyzwanie kwazyta
Mana 10
Modyfikator -
Normalny: Daje premię +2 do zasięgu dowodzenia rzucającego, działającą przez 30 sekund.
Mistrz: Daje premię +4 do zasięgu dowodzenia rzucającego, działającą przez 60 sekund.
Wielki Mistrz: Daje premię +6 do zasięgu dowodzenia rzucającego, działającą przez 90 sekund.

Krąg mocy
Mana 4
Modyfikator +1
Normalny: Wywołuje na 1 minutę Krąg Mocy, który ułatwia przyzywanie istot.
Mistrz: Wywołuje na 2 minuty Krąg Mocy, który ułatwia przyzywanie istot.
Wielki Mistrz: Wywołuje na 3 minuty Krąg Mocy, który ułatwia przyzywanie istot.

Rumak-Fantom
Mana 5
Modyfikator -
Normalny: Zamienia wszystkie jednostki kawalerii w zasięgu dowodzenia na 1 minutę w widma, zwiększając Szybkość o 2, Odporność o 2 i Zbroję o 1.
Mistrz: Zamienia wszystkie jednostki kawalerii w zasięgu dowodzenia na 2 minuty w widma, zwiększając Szybkość o 3, Odporność o 4 i Zbroję o 2.
Wielki Mistrz: Zamienia wszystkie jednostki kawalerii w zasięgu dowodzenia na 2 minuty w widma, zwiększając Szybkość o 4, Odporność o 6 i Zbroję o 3.

Mgnienie
Mana 3
Modyfikator -
Normalny: Przenosi rzucającego w niezbyt oddalone, losowe miejsce.
Mistrz: Przenosi rzucającego w niezbyt oddalone, losowe miejsce.
Wielki Mistrz: Przenosi rzucającego w niezbyt oddalone, losowe miejsce.

Przyzwanie diablika
Mana 14
Modyfikator -
Normalny: Przyzywa 1 Diablika, by służył rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Krąg Mocy, przyzywany jest 1 Diablik z 20 PD.
Mistrz: Przyzywa 1 Diablika z 20 PD, by służył rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Krąg Mocy, przyzywany jest 1 Diablik z 40 PD.
Wielki Mistrz: Przyzywa 1 Diablika z 40 PD, by służył rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Krąg Mocy, przyzywany jest 1 Diablik z 80 PD.

Oko Oros
Mana 12
Modyfikator -
Normalny: Tworzy 1 unoszące się w powietrzu oko, które służy rzucającemu przez 60 sekund. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Krąg Mocy, tworzonych jest dwoje oczu z 20 PD.
Mistrz: Tworzy dwoje unoszących się w powietrzu oczu, które służą rzucającemu przez 90 sekund. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Krąg Mocy, tworzonych jest troje oczu z 40 PD.
Wielki Mistrz: Tworzy troje unoszących się w powietrzu oczu, które służą rzucającemu przez 120 sekund. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Krąg Mocy, tworzonych jest czworo oczu z 80 PD.

Portal powrotny
Mana 20
Modyfikator -
Normalny: Przenosi rzucającego w położenie początkowe.
Mistrz: Przenosi rzucającego w położenie początkowe.
Wielki Mistrz: Przenosi rzucającego w położenie początkowe.

Żniwo dusz
Mana 35
Modyfikator -4
Normalny: Przyzywa 1 Sukkubusa z 20 PD, by służył rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Krąg Mocy, przyzywane są 2 Sukkubusy z 40 PD.
Mistrz: Przyzywa 2 Sukkubusy z 40 PD, by służyły rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Krąg Mocy, przyzywane są 3 Sukkubusy z 80 PD.
Wielki Mistrz: Przyzywa 3 Sukkubusy z 80 PD, by służyły rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Krąg Mocy, przyzywane są 4 Sukkubusy z 160 PD.

Wygnanie
Mana 30
Modyfikator -4
Normalny: Odpędza wszystkie jednostki z innego wymiaru poziomu 1-2, znajdujące się w zasięgu dowodzenia.
Mistrz: Odpędza wszystkie jednostki z innego wymiaru poziomu 1-4, znajdujące się w zasięgu dowodzenia.
Wielki Mistrz: Odpędza wszystkie jednostki z innego wymiaru dowolnego poziomu, znajdujące się w zasięgu dowodzenia.

Wrota demonów
Mana 55
Modyfikator -8
Normalny: Przyzywa 1 Demona z 40 PD, by służył rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Krąg Mocy, przyzywany jest 1 Demon z 80 PD.
Mistrz: Przyzywa 1 Demona z 80 PD, by służył rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Krąg Mocy, przyzywany jest 1 Demon z 160 PD.
Wielki Mistrz: Przyzywa 1 Demona z 160 PD, by służył rzucającemu. Jeśli w zasięgu dowodzenia znajduje się Krąg Mocy, przyzywany jest 1 Demon z 320 PD.

Piromacja

Ognista dłoń
Mana 10
Modyfikator -
Normalny: Zadaje wszystkim wrogim jednostkom w zasięgu dowodzenia 20 punktów obrażeń od ognia.
Mistrz: Zadaje wszystkim wrogim jednostkom w zasięgu dowodzenia 30 punktów obrażeń od ognia.
Wielki Mistrz: Zadaje wszystkim wrogim jednostkom w zasięgu dowodzenia 40 punktów obrażeń od ognia.

Płomień duszy
Mana 6
Modyfikator -
Normalny: Daje 10 PD własnym jednostkom (maksymalnie 10 PD) w zasięgu dowodzenia.
Mistrz: Daje 15 PD własnym jednostkom (maksymalnie 20 PD) w zasięgu dowodzenia.
Wielki Mistrz: Daje 20 PD własnym jednostkom (maksymalnie 30 PD) w zasięgu dowodzenia.

Wypalanie
Mana 8
Modyfikator -
Normalny: Przywraca rzucającemu i pobliskim jednostkom 20 punktów zdrowia.
Mistrz: Przywraca rzucającemu i pobliskim jednostkom 50 punktów zdrowia.
Wielki Mistrz: Przywraca rzucającemu i pobliskim jednostkom 200 punktów zdrowia.

Odporność na ogień
Mana 7
Modyfikator -
Normalny: Daje wszystkim własnym jednostkom w zasięgu dowodzenia Odporność na ogień na okres 1 minuty.
Mistrz: Daje wszystkim własnym jednostkom w zasięgu dowodzenia Odporność na ogień na okres 2 minuty.
Wielki Mistrz: Daje wszystkim własnym jednostkom w zasięgu dowodzenia Odporność na ogień na okres 3 minuty

Ognisty krąg
Mana 30
Modyfikator -2
Efekty zależnie od stopnia wtajemniczenia:
Normalny: Zadaje 60 punktów obrażeń wrogim jednostkom w promieniu 6 pól od rzucającego.
Mistrz: Zadaje 120 punktów obrażeń wrogim jednostkom w promieniu 6 pól od rzucającego.
Wielki Mistrz: Zadaje 240 punktów obrażeń wrogim jednostkom w promieniu 6 pól od rzucającego.

Ognisty oddech
Mana 30
Modyfikator -2
Normalny: Daje wszystkim własnym jednostkom w zasięgu dowodzenia (z wyjątkiem rzucającego) możliwość atakowania ognistymi pociskami, które zadają 20 punktów obrażeń (zasięg 5) - przez 1 minutę.
Mistrz: Daje wszystkim własnym jednostkom w zasięgu dowodzenia (z wyjątkiem rzucającego) możliwość atakowania ognistymi pociskami, które zadają 25 punktów obrażeń (zasięg 5) - przez 2 minuty.
Wielki Mistrz: Daje wszystkim własnym jednostkom w zasięgu dowodzenia (z wyjątkiem rzucającego) możliwość atakowania ognistymi pociskami, które zadają 30 punktów obrażeń (zasięg 8) - przez 2 minuty.

Berserker
Mana 15
Modyfikator -1
Normalny: Rzuca zaklęcie Żywa Pochodnia na wszystkie własne jednostki (oprócz machin oblężniczych) w zasięgu dowodzenia, zwiększając ich umiejętności Walki o 6 i Szybkość o 4 - na okres 3 minut.
Mistrz: Rzuca zaklęcie Żywa Pochodnia na wszystkie własne jednostki (oprócz machin oblężniczych) w zasięgu dowodzenia, zwiększając ich umiejętności Walki o 8 i Szybkość o 5 - na okres 3 minut.
Wielki Mistrz: Rzuca zaklęcie Żywa Pochodnia na wszystkie własne jednostki (oprócz machin oblężniczych) w zasięgu dowodzenia, zwiększając ich umiejętności Walki o 10 i Szybkość o 6 - na okres 3 minut.

Słup ognia
Mana 40
Modyfikator -3
Normalny: Zadaje 120 punktów obrażeń wrogim jednostkom w promieniu 3 pól od rzucającego.
Mistrz: Zadaje 240 punktów obrażeń wrogim jednostkom w promieniu 3 pól od rzucającego.
Wielki Mistrz: Zadaje 480 punktów obrażeń wrogim jednostkom w promieniu 3 pól od rzucającego

Żywiołak ognia
Mana 40
Modyfikator -4
Normalny: Przyzywa 1 Żywiołaka Ognia, by służył rzucającemu.
Mistrz: Przyzywa 1 Żywiołaka Ognia z 40 PD, by służył rzucającemu.
Wielki Mistrz: Przyzywa 1 Żywiołaka Ognia z 80 PD, by służył rzucającemu

Armagedon
Mana 75
Modyfikator -10
Efekty zależnie od stopnia wtajemniczenia:
Normalny:    Zadaje 100 punktów obrażeń od ognia wszystkim jednostkom i budynkom nieprzyjaciela w zasięgu dowodzenia.
Mistrz: Zadaje 200 punktów obrażeń od ognia wszystkim jednostkom i budynkom nieprzyjaciela w zasięgu dowodzenia.
Wielki Mistrz: Zadaje 350 punktów obrażeń od ognia wszystkim jednostkom i budynkom nieprzyjaciela w zasięgu dowodzenia.

Runy

Kamienna skóra
Mana 12
Modyfikator -
Normalny: Daje premię +2 do Zbroi rzucającego, działającą przez 1 minutę.
Mistrz: Daje premię +3 do Zbroi rzucającego, działającą przez 2 minuty.
Wielki Mistrz: Daje premię +4 do Zbroi rzucającego, działającą przez 2 minuty.

Klejnot mądrości
Mana 4
Modyfikator -
Normalny: Zwiększa szansę powodzenia kolejnego zaklęcia o 20 %.
Mistrz: Zwiększa szansę powodzenia kolejnego zaklęcia o 30 %.
Wielki Mistrz: Zwiększa szansę powodzenia kolejnego zaklęcia o 40 %.

Kopanie
Mana 8
Modyfikator -
Normalny: Zmniejsza czas budowania o 25 % przez 2 minuty.
Mistrz: Zmniejsza czas budowania o 33 % przez 3 minuty.
Wielki Mistrz: Zmniejsza czas budowania o 50 % przez 4 minuty.

Moc ziemi
Mana 12
Modyfikator -
Normalny: Przywraca 200 punktów wszystkim własnym budynkom w zasięgu dowodzenia.
Mistrz: Przywraca 400 punktów wszystkim własnym budynkom w zasięgu dowodzenia.
Wielki Mistrz: Przywraca 800 punktów wszystkim własnym budynkom w zasięgu dowodzenia.

Odporność na magię
Mana 25
Modyfikator -3
Normalny: Uodparnia rzucającego na działanie magii na 1 minutę.
Mistrz: Uodparnia rzucającego na działanie magii na 2 minutę.
Wielki Mistrz: Uodparnia rzucającego na działanie magii na 3 minutę.

Kamienie zagłady
Mana 16
Modyfikator -
Normalny: Tworzy ogromne głazy, które zadają nieprzyjacielskim jednostkom i budynkom 30 punktów obrażeń miażdżonych.
Mistrz: Tworzy ogromne głazy, które zadają nieprzyjacielskim jednostkom i budynkom 50 punktów obrażeń miażdżonych.
Wielki Mistrz: Tworzy ogromne głazy, które zadają nieprzyjacielskim jednostkom i budynkom 80 punktów obrażeń miażdżonych.

Przyzwanie strażnika
Mana 24
Modyfikator -3
Normalny: Przyzywa Glinianego Strażnika, który przez 10 minut będzie strzegł terytorium gracza.
Mistrz: Przyzywa Kamiennego Strażnika, który przez 12 minut będzie strzegł terytorium gracza.
Wielki Mistrz: Przyzywa Żelaznego Strażnika, który przez 15 minut będzie strzegł terytorium gracza.

Odporność na pociski
Mana 35
Modyfikator -4
Normalny: Chroni rzucającego przed pociskami przez 1 minutę.
Mistrz: Chroni rzucającego przed pociskami przez 2 minutę.
Wielki Mistrz: Chroni rzucającego przed pociskami przez 3 minutę.

Przedmiot runiczny
Mana 40
Modyfikator -4
Normalny: Tworzy na użytek rzucającego bardzo dobry magiczny przedmiot.
Mistrz: Tworzy na użytek rzucającego nieco lepszy magiczny przedmiot.
Wielki Mistrz: Tworzy na użytek rzucającego lepszy magiczny przedmiot.

Wezwanie kamienia
Mana 50
Modyfikator -4
Normalny: Przyzywa 1 Żywiołaka Ziemi, by służył rzucającemu.
Mistrz: Przyzywa 1 Żywiołaka Ziemi z 40 PD, by służył rzucającemu.
Wielki Mistrz: Przyzywa 1 Żywiołaka Ziemi z 80 PD, by służył rzucającemu.

Magia uzdrawiania

Samouzdrowienie
Mana 8
Modyfikator +1
Normalny: Przywraca rzucającemu 50 punktów zdrowia.
Mistrz: Przywraca rzucającemu 150 punktów zdrowia.
Wielki Mistrz: Przywraca rzucającemu 250 punktów zdrowia.

Uleczenie
Mana 8
Modyfikator -
Normalny: Leczy wszystkie jednostki w połowicznym zasięgu dowodzenia ze skutków zarazy i trucizny.
Mistrz: Leczy wszystkie jednostki w zasięgu dowodzenia ze skutków zarazy i trucizny.
Wielki Mistrz: Leczy wszystkie jednostki w zasięgu dowodzenia ze skutków zarazy i trucizny oraz przywraca im 50 punktów zdrowia.

Błogosławieństwo
Mana 8
Modyfikator -
Efekty zależnie od stopnia wtajemniczenia:
Normalny: Daje premię +2 do Morale rzucającego, działającą przez 1 minutę.
Mistrz: Daje premię +4 do Morale rzucającego, działającą przez 2 minuty.
Wielki Mistrz: Daje premię +6 do Morale rzucającego, działającą przez 3 minuty.

Biały stróż
Mana 6
Modyfikator -
Normalny: Chroni wszelkie jednostki w zasięgu dowodzenia przed skutkami ataków psychologicznych, zwiększając ich Odporność o 8 na okres 1 minuty.
Mistrz: Chroni wszelkie jednostki w zasięgu dowodzenia przed skutkami ataków psychologicznych, zwiększając ich Odporność o 10 na okres 2 minut.
Wielki Mistrz: Chroni wszelkie jednostki w zasięgu dowodzenia przed skutkami ataków psychologicznych, zwiększając ich Odporność o 12 na okres 4 minut.

Uzdrowienie grupowe
Mana 15
Modyfikator -
Normalny: Przywraca wszystkim jednostkom w zasięgu dowodzenia 50 punktów zdrowia.
Mistrz: Przywraca wszystkim jednostkom w zasięgu dowodzenia 100 punktów zdrowia.
Wielki Mistrz: Przywraca wszystkim jednostkom w zasięgu dowodzenia 200 punktów

Wzmocnienie
Mana 16
Modyfikator -2
Normalny: Zwiększa Szybkość wszystkich jednostek z wyjątkiem Nieumarłych w zasięgu dowodzenia o 2 na okres 1 minuty.
Mistrz: Zwiększa Szybkość wszystkich jednostek z wyjątkiem Nieumarłych w zasięgu dowodzenia o 3 na okres 1 minuty.
Wielki Mistrz: Zwiększa Szybkość wszystkich jednostek z wyjątkiem Nieumarłych w zasięgu dowodzenia o 4 na okres 1 minuty.

Słońce
Mana 10
Modyfikator -1
Normalny: Wstrzymuje deszcz i zmienia noc w dzień, a także przywraca rzucającemu 50 punktów zdrowia.
Mistrz: Wstrzymuje deszcz i zmienia noc w dzień, a także przywraca rzucającemu 75 punktów zdrowia.
Wielki Mistrz: Wstrzymuje deszcz i zmienia noc w dzień, a także przywraca rzucającemu 100 punktów zdrowia.

Duże uzdrowienie
Mana 40
Modyfikator -2
Normalny: Leczy 32 jednostki znajdujące się najbliżej rzucającego ze skutków zarazy i trucizny oraz przywraca im 50 punktów zdrowia.
Mistrz: Leczy 32 jednostki znajdujące się najbliżej rzucającego ze skutków zarazy i trucizny oraz przywraca im 150 punktów zdrowia.
Wielki Mistrz: Leczy 32 jednostki znajdujące się najbliżej rzucającego ze skutków zarazy i trucizny oraz przywraca im 500 punktów zdrowia.

Stróż życia
Mana 40
Modyfikator -1
Normalny: Automatycznie przywraca rzucającemu wszystkie punkty zdrowia, jeśli spadną do 0, ale tylko raz przez cały okres działania zaklęcia (2 minuty).
Mistrz: Automatycznie przywraca rzucającemu wszystkie punkty zdrowia, jeśli spadną do 0, ale tylko raz przez cały okres działania zaklęcia (3 minuty).
Wielki Mistrz: Automatycznie przywraca rzucającemu wszystkie punkty zdrowia, jeśli spadną do 0, ale tylko raz przez cały okres działania zaklęcia (4 minuty).

Zmartwychwstanie
Mana 60
Modyfikator -4
Normalny: Pozwala wskrzesić martwych (tylko własne jednostki) w zasięgu dowodzenia i wysłać ich do walki. Nie posiadają oni jednak zdobytych przed śmiercią medali.
Mistrz: Pozwala wskrzesić martwych (tylko własne jednostki) w zasięgu dowodzenia i wysłać ich do walki. Nie posiadają oni jednak zdobytych przed śmiercią medali.
Wielki Mistrz: Pozwala wskrzesić martwych (jednostki własne i wroga) w zasięgu dowodzenia i wysłać ich do walki. Nie posiadają oni jednak zdobytych przed śmiercią medali.

Zwyczajnie

Tarcza
Mana 5
Modyfikator -
Normalny: Daje premię +1 do Zbroi rzucającego, działającą przez 30 sekund.
Mistrz: Daje premię +2 do Zbroi rzucającego, działającą przez 60 sekund.
Wielki Mistrz: Daje premię +3 do Zbroi rzucającego, działającą przez 90 sekund.

Srebrna strzała
Mana 10
Modyfikator -
Normalny: Umożliwia rzucającemu wstrzeliwanie magicznych, srebrnych strzał o zasięgu 6, zadających 30 punktów obrażeń kłutych (działa przez 30 sekund).
Mistrz: Umożliwia rzucającemu wstrzeliwanie magicznych, srebrnych strzał o zasięgu 8, zadających 40 punktów obrażeń kłutych (działa przez 60 sekund).
Wielki Mistrz: Umożliwia rzucającemu wstrzeliwanie magicznych, srebrnych strzał o zasięgu 10, zadających 50 punktów obrażeń kłutych (działa przez 90 sekund).

Heroizm
Mana 10
Modyfikator -
Normalny: Daje premię +2 do zasięgu dowodzenia rzucającego, działającą przez 30 sekund.
Mistrz: Daje premię +4 do zasięgu dowodzenia rzucającego, działającą przez 60 sekund.
Wielki Mistrz: Daje premię +6 do zasięgu dowodzenia rzucającego, działającą przez 90 sekund.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.naruto-senpu.pun.pl www.bombelek.pun.pl www.nbaniggaz.pun.pl www.skilene.pun.pl www.dsw-dm2009.pun.pl