Etheria - Warlords (wszystkie części)

Forum o wszystkich częściach Warlords

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie

Siec hamachi wbc3pll (hasło jak nazwa)

  • Index
  •  » Ogólne
  •  » Odporność i Premie podstawowe : Rasy, profesji i specjalności

#1 2018-12-12 11:10:33

 Markool

Łupieżca co wieczór

Zarejestrowany: 2010-01-21
Posty: 205

Odporność i Premie podstawowe : Rasy, profesji i specjalności

Rasa Człowiek
5,5,5,5

Złota rączka (-25% kosztów kupowanych)(5pz)
Badania naukowe (+ 5 alchemia)(5pz)
Rycerz dowódca (rycerze połowę taniej)(6pz)

Profesja Wojownik

Wojownik
(1,2,2,1) 5-(4)-4-3-1       

Zbrójmistrz (+ 6 treningu)
Znajomość oręża (+ 6 walki)
Znajomość broni (+ 15 obrazeń)
Generał (+ 5 dowodzenia)

Barbarzyńca (1,1,3,2)4-(3)-3-3-1 

Zwiad (szersze pole widzenia)
Jezdziectwo (połowa czasu tworzenia kawalerii)
Bieg (+6 szybkość)
Szaman (+5 natury)

Zwiadowca (+ 5 natury)(1,2,2,2)4-(3)-3-3-1

Zielarstwo - (+5 uzdrawianie)
Władca lasu (połowę tańsze jednorożce)
Oswajanie (krótszy czas produkcji jednostek latających)
Mistrz natury (wyższa skuteczność magii)

Profesja Opryszek

Złodziej(2,1,2,2)3-3-3-(1)-1

Bandytyzm(+2 złota)
Targowanie się (+6 handel)
Kamuflaż (+5 iluzja)
Cios w plecy (+3 zabójstwo)

Zabójca (3,1,2,3)2-2-2-(1)-0   

Zamach (+4% zabójstwa)
Trucizna (+4% zabójstwa)
Zabójczy cios (+4% zabójstwa)
Garota (+4% zabójstwa)

Bard (2,1,2,1)3-3-3-(1)-1

Pieśń bohaterów (+6 morale)
Pieśń bitwy (+5 dowodzenia)
Pieśń uroku (+5 przejęcie)
Pieśń kamienia (+10 odporność)

Handlarz (3,2,1,1)3-3-3-(1)-1

Mistrz handlu (+6 handel)
Targowanie się (przelicznik w targu 66%)
Bogactwo (+1 surowce)
Obecność (+4 morale)

Profesja Czarodziej

Archi-mag (3,3,1,3)1-1-1-(1)-4

Magiczna ochrona (odporność na magie)
Wiedza tajemna (+4 magia)
Dzięsiąty krąg (+3 wszystkie magie)
Magiczna akademia (+10 trening)

Nekromanta(3,2,1,3)1-1-1-(0)-3

Wampiryzm- (zdolność wampiryczna bohatera na stałe)
Piekielne Wrota (+5 przyzywanie)
Mistrz Magii
Wielki Mistrz Magii

Iluzjonista(3,3,1,2)1-1-1-(0)-3

Krzyk cienia (+5 nekromancji)
Magiczny głos (+4 dowodzenia)
Mistrz iluzji
Wielki Mistrz iluzji

Piromanta(2,3,1,3)1-1-1-(4)-3 

Spętanie Ognia (odporność na ogień)
Podpalenie (10 do obrażeń)
Mistrz Magii
Wielki Mistrz Magii

Alchemik(3,2,1,3)1-1-1-(0)-3 

Zielarstwo (+5 uzdrawianie)
Napój leczniczy (+5 zdrowie)
Mistrz alchemi
Wielki mistrz alchemi

Przyzywacz(3,3,1,2)1-1-1-(1)-3 

Ogień Hadesu (+5 piromacja)
Władca Demonów (+4 walka +2 szybkości dla demonów)
Mistrz Magii
Wielki Mistrz Magii

Mag lodu(3,2,1,2)2-2-2-(0)-2

Łaska (+10 obrazeń)
Lodowa zbroja (odpornosc na ogien i +1 zbroja na pozostałe)
Mistrz lodu
Wielki mistrz lodu

Profesja Kapłan

Paladyn (2,2,2,1)(uzdrawianie i alchemia)

Przejęcie (+5 przejęcie)
Medytacja (podwójna reeneracja magii)
Wielki Paladyn (potrójne obrażenia przeciw nieumarłym)
Mistrz magii (do uzdrawiania i alchemii)

Druid (3,2,1,2)2-2-2-(3)-2 

Tresura (połowe tańsza kawaleria)
Władca Drzew (połowe tańsze treanty)
Mistrz natury
Wielki mistrz natury

Uzdrawiacz(3,2,1,1) 2-2-2-2-(2)

Aura elcora (50% szybsza regeneracja jednostki)
Dotyk czystości (+50% premii do każdego uzdrawiającego zaklęcia)
Mistrz uzdrawiania
Wielki mistrz uzdrawiania


Rasa Krasnolud

6,4,5,5

Wiedza o Runach- (+5 runy) (5pz)
Zbroja Krasnoludzka- (+1 zbroja)(4pz)
Młot Krasnoludzki- (+10 obrażenia)(5pz)

Profesja Wojownik

Wojownik (1,2,2,1)5-(4)-4-3-1       

Zbrójmistrz (+ 6 treningu)
Znajomość oręża (+ 6 walki)
Znajomość broni (+ 15 obrazen)
Generał (+ 5 dowodzenia)

Profesja Opryszek


Handlarz (3,2,1,1)3-3-3-(1)-1

Mistrz handlu (+6 handel)
Targowanie się (przelicznik w targu 66%)
Bogactwo (+1 surowce)
Obecność (+4 morale)

Profesja Czarodziej

(brak)

Profesja Kapłan

Mistrz runów(2,3,1,2) 3-3-3-(3)-2

Tajniki alchemii (+5 alchemii)
Księga wiedzy (+5 magii)
Mistrz runów
Wielki mistrz runów


Rasa Nieumarły
4,5,7,4

Władca Upiorów- (+5 nekromancja )(5pz)
Mroczne Przyzywanie- (+5 przyzywanie)(6pz)
Lord Czaszki- (tańsze szkielety o 50%)(5pz)

Profesja Wojownik

Wojownik (1,2,2,1)5-(4)-4-3-1       

Zbrójmistrz (+ 6 treningu)
Znajomość oręża (+ 6 walki)
Znajomość broni (+ 15 obrazen)
Generał (+ 5 dowodzenia)

Profesja Opryszek

(brak)

Profesja Czarodziej

Nekromanta(3,2,1,3)1-1-1-(0)-3

Wampiryzm- (zdolność wampiryczna bohatera na stałe)
Piekielne Wrota (+5 przyzywanie)
Mistrz Magii
Wielki Mistrz Magii

Iluzjonista(3,3,1,2)1-1-1-(0)-3

Krzyk cienia (+5 nekromancji)
Magiczny głos (+4 dowodzenia)
Mistrz iluzji
Wielki Mistrz iluzji

Mag lodu(3,2,1,2)2-2-2-(0)-2

Łaska (+10 obrazeń)
Lodowa zbroja (odpornosc na ogien i +1 zbroja na pozostałe)
Mistrz lodu
Wielki mistrz lodu

Profesja Kapłan

(brak)


Rasa Barbarzyńca
6,6,4,4

Śledzenie (+3 szybkość)(4pz)
Mieszkaniec równin (25% tańsze jednostki barbarzyńców)(8pz)
Pogromca (3x obrażenia vs dużym istotom)(10pz)

Profesja Wojownik


Wojownik[/b] (1,2,2,1)5-(4)-4-3-1       

Zbrójmistrz (+ 6 treningu)
Znajomość oręża (+ 6 walki)
Znajomość broni (+ 15 obrazen)
Generał (+ 5 dowodzenia)

Barbarzyńca (1,1,3,2)4-(3)-3-3-1 

Zwiad (szersze pole widzenia)
Jezdziectwo (połowa czasu tworzenia kawalerii)
Bieg (+6 szybkość)
Szaman (+5 natury)

Zwiadowca (+ 5 natury)(1,2,2,2)4-(3)-3-3-1

Zielarstwo - (+5 uzdrawianie)
Władca lasu (połowę tańsze jednorożce)
Oswajanie (krótszy czas produkcji jednostek latających)
Mistrz natury (wyższa skuteczność magii)

Profesja Opryszek

(brak)

Profesja Czarodziej


(brak)

Profesja Kapłan


Druid (3,2,1,2)2-2-2-(3)-2 

Tresura (połowe tańsza kawaleria)
Władca Drzew (połowe tańsze treanty)
Mistrz natury
Wielki mistrz natury

Szaman (2,3,1,2)2-2-2-3-(2) 

Omen (+2 wszystkie umiejętności)
Wyostrzone zmysły (+5 natury)
Mistrz chaosu
Wielki mistrz chaosu


Rasa Minotaur
7,5,4,4

Kapłan Ognia (+5 piromancja)(5pz)
Posoka (+10 obrażeń)(4pz)
Szarża (+3 szybkość)(3pz)

Profesja Wojownik


Wojownik[/b] (1,2,2,1)5-(4)-4-3-1       

Zbrójmistrz (+ 6 treningu)
Znajomość oręża (+ 6 walki)
Znajomość broni (+ 15 obrazen)
Generał (+ 5 dowodzenia)

Barbarzyńca (1,1,3,2)4-(3)-3-3-1 

Zwiad (szersze pole widzenia)
Jezdziectwo (połowa czasu tworzenia kawalerii)
Bieg (+6 szybkość)
Szaman (+5 natury)

Profesja Opryszek


Zabójca (3,1,2,3)2-2-2-(1)-0   

Zamach (+4% zabójstwa)
Trucizna (+4% zabójstwa)
Zabójczy cios (+4% zabójstwa)
Garota (+4% zabójstwa)

Profesja Czarodziej

(brak)

Profesja Kapłan

Szaman (2,3,1,2)2-2-2-3-(2) 

Omen (+2 wszystkie umiejętności)
Wyostrzone zmysły (+5 natury)
Mistrz chaosu
Wielki mistrz chaosu


Rasa Ork

6,5,4,5

Władca Hord (-25% kosztów tworzenia jednostek orków)(5pz)
Ork senior  (+4 dowodzenia)(5pz)
Zaklinanie (+5 chaos)(5pz)

Profesja Wojownik

Wojownik[/b] (1,2,2,1)5-(4)-4-3-1       

Zbrójmistrz (+ 6 treningu)
Znajomość oręża (+ 6 walki)
Znajomość broni (+ 15 obrazen)
Generał (+ 5 dowodzenia)

Profesja Opryszek

Złodziej(2,1,2,2)3-3-3-(1)-1

Bandytyzm(+2 złota)
Targowanie się (+6 handel)
Kamuflaż (+5 iluzja)
Cios w plecy (+3 zabójstwo)

Zabójca (3,1,2,3)2-2-2-(1)-0   

Zamach (+4% zabójstwa)
Trucizna (+4% zabójstwa)
Zabójczy cios (+4% zabójstwa)
Garota (+4% zabójstwa)

Profesja Czarodziej

(brak)

Profesja Kapłan


Szaman (2,3,1,2)2-2-2-3-(2) 

Omen (+2 wszystkie umiejętności)
Wyostrzone zmysły (+5 natury)
Mistrz chaosu
Wielki mistrz chaosu


Wysoki elf
3,6,6,5

Ścieżka Elcora- (+5 uzdrawiwnie) (5pz)
Złoty Generał- (+5 dowodzenie )(8pz)
Złoty Żywiciel- (połowa kosztów run animos )(3pz)

Profesja Wojownik

Wojownik (1,2,2,1)5-(4)-4-3-1       

Zbrójmistrz (+ 6 treningu)
Znajomość oręża (+ 6 walki)
Znajomość broni (+ 15 obrazen)
Generał (+ 5 dowodzenia)

Profesja Opryszek

(brak)

Profesja Czarodziej

Archi-mag (3,3,1,3)1-1-1-(1)-4

Magiczna ochrona (odporność na magie)
Wiedza tajemna (+4 magia)
Dzięsiąty krąg (+3 wszystkie magie)
Magiczna akademia (+10 trening)

Alchemik(3,2,1,3)1-1-1-(0)-3 

Zielarstwo (+5 uzdrawianie)
Napój leczniczy (+5 zdrowie)
Mistrz alchemi
Wielki mistrz alchemi

Mag lodu(3,2,1,2)2-2-2-(0)-2

Łaska (+10 obrazeń)
Lodowa zbroja (odpornosc na ogien i +1 zbroja na pozostałe)
Mistrz lodu
Wielki mistrz lodu

Profesja Kapłan

Paladyn (2,2,2,1)(uzdrawianie i alchemia)

Przejęcie (+5 przejęci)
Medytacja (podwójna regeneracja magii)
Wielki Paladyn (potrójne obrażenia przeciw nieumarłym)
Mistrz magii (do uzdrawiania i alchemii)

Uzdrawiacz(3,2,1,1) 2-2-2-2-(2)

Aura elcora (50% szybsza regeneracja jednostki)
Dotyk czystości (+50% premii do każdego uzdrawiającego zaklęcia)
Mistrz uzdrawiania
Wielki mistrz uzdrawiania


Rasa Leśny elf
4,6,5,5

Magia Druidów- (+5natura) (5pz)
Zwiad- bohater (zwiększa pole widzenia)(3pz)
Władca Niebios- (połowa kosztów runa cielos)(3pz)

Profesja Wojownik

Wojownik
(1,2,2,1)5-(4)-4-3-1       

Zbrójmistrz (+ 6 treningu)
Znajomość oręża (+ 6 walki)
Znajomość broni (+ 15 obrazen)
Generał (+ 5 dowodzenia)

Zwiadowca (+ 5 natury)(1,2,2,2)4-(3)-3-3-1

Zielarstwo - (+5 uzdrawianie)
Władca lasu (połowę tańsze jednorożce)
Oswajanie (krótszy czas produkcji jednostek latających)
Mistrz natury (wyższa skuteczność magii)

Profesja Opryszek

Złodziej(2,1,2,2)3-3-3-(1)-1

Bandytyzm(+2 złota)
Targowanie się (+6 handel)
Kamuflaż (+5 iluzja)
Cios w plecy (+3 zabójstwo)

Bard (2,1,2,1)3-3-3-(1)-1

Pieśń bohaterów (+6 morale)
Pieśń bitwy (+5 dowodzenia)
Pieśń uroku (+5 przejęcie)
Pieśń kamienia (+10 odporność)

Handlarz (3,2,1,1)3-3-3-(1)-1

Mistrz handlu (+6 handel)
Targowanie się (przelicznik w targu 66%)
Bogactwo (+1 surowce)
Obecność (+4 morale)

Profesja Czarodziej

Iluzjonista(3,3,1,2)1-1-1-(0)-3

Krzyk cienia (+5 nekromancji)
Magiczny głos (+4 dowodzenia)
Mistrz iluzji
Wielki Mistrz iluzji

Alchemik(3,2,1,3)1-1-1-(0)-3 

Zielarstwo +5 uzdrawianie
Napój leczniczy +5 zdrowie
Mistrz alchemi
Wielki mistrz alchemi

Profesja Kapłan

Druid (3,2,1,2)2-2-2-(3)-2 

Tresura (połowe tańsza kawaleria)
Władca Drzew (połowe tańsze treanty)
Mistrz natury
Wielki mistrz natury

Uzdrawiacz(3,2,1,1) 2-2-2-2-(2)

Aura elcora (50% szybsza regeneracja jednostki
Dotyk czystości (+50% premii do każdego uzdrawiającego zaklęcia)
Mistrz uzdrawiania
Wielki mistrz uzdrawiania


Rasa Mroczny elf
4,5,6,5

Mroczne Ostrze (+4 zabójstwa)(5pz)
Mroczne Rytuały (+5 przyzywanie)(5pz)
Czary (połowa kosztów run manos)(3pz)

Profesja Wojownik

Wojownik
(1,2,2,1)5-(4)-4-3-1       

Zbrójmistrz (+ 6 treningu)
Znajomość oręża (+ 6 walki)
Znajomość broni (+ 15 obrazen
Generał (+ 5 dowodzenia)

Rycerz śmierci(chaos +5)(1,3,2,2)5-(4)-2-4-3

sekrety (+5 chaos)
mroźny władca (+5 lodu)
nieludzka siła (+15 obrażeń)
mistrz chaosu

Profesja Opryszek

Zabójca (3,1,2,3)2-2-2-(1)-0   

Zamach (+4% zabójstwa)
Trucizna (+4% zabójstwa)
Zabójczy cios (+4% zabójstwa)
Garota (+4% zabójstwa)

Profesja Czarodziej

Nekromanta(3,2,1,3)1-1-1-(0)-3

Wampiryzm- (zdolność wampiryczna bohatera na stałe)
Piekielne Wrota (+5 przyzywanie)
Mistrz Magii
Wielki Mistrz Magii

Alchemik(3,2,1,3)1-1-1-(0)-3 

Zielarstwo (+5 uzdrawianie)
Napój leczniczy (+5 zdrowie)
Mistrz alchemi
Wielki mistrz alchemi

Przyzywacz(3,3,1,2)1-1-1-(1)-3 

Ogień Hadesu (+5 piromacja)
Władca Demonów (+4 walka +2 szybkości dla demonów)
Mistrz Magii
Wielki Mistrz Magii

Mag lodu(3,2,1,2)2-2-2-(0)-2

Łaska (+10 obrazeń)
Lodowa zbroja (odpornosc na ogien i +1 zbroja na pozostałe)
Mistrz lodu
Wielki mistrz lodu

Profesja Kapłan

Szaman (2,3,1,2)2-2-2-3-(2) 

Omen (+2 wszystkie umiejętności)
Wyostrzone zmysły (+5 natury)
Mistrz chaosu
Wielki mistrz chaosu


Rasa Istota lasu
2,6,6,6

Magiczny proszek (+ 5 iluzja)(6pz)
Magiczne skrzydła (+5 szybkość)(5pz)
tęcza (+1 surowce)(7pz)

Profesja Wojownik

(brak)

Profesja Opryszek

Złodziej(2,1,2,2)3-3-3-(1)-1

Bandytyzm(+2 złota)
Targowanie się (+6 handel)
Kamuflaż (+5 iluzja)
Cios w plecy (+3 zabójstwo)

Bard (2,1,2,1)3-3-3-(1)-1

Pieśń bohaterów (+6 morale)
Pieśń bitwy (+5 dowodzenia)
Pieśń uroku (+5 przejęcie)
Pieśń kamienia (+10 odporność)

Profesja Czarodziej

Archi-mag (3,3,1,3)1-1-1-(1)-4

Magiczna ochrona (odporność na magie)
Wiedza tajemna (+4 magia)
Dzięsiąty krąg (+3 wszystkie magie)
Magiczna akademia (+10 trening)

Iluzjonista(3,3,1,2)1-1-1-(0)-3

Krzyk cienia (+5 nekromancji)
Magiczny głos (+4 dowodzenia)
Mistrz iluzji
Wielki Mistrz iluzji

Alchemik(3,2,1,3)1-1-1-(0)-3 

Zielarstwo (+5 uzdrawianie)
Napój leczniczy (+5 zdrowie)
Mistrz alchemi
Wielki mistrz alchemi

Mag lodu(3,2,1,2)2-2-2-(0)-2

Łaska (+10 obrazeń)
Lodowa zbroja (odpornosc na ogien i +1 zbroja na pozostałe)
Mistrz lodu
Wielki mistrz lodu

Profesja Kapłan

Uzdrawiacz(3,2,1,1) 2-2-2-2-(2)

Aura elcora (50% szybsza regeneracja jednostki)
Dotyk czystości (+50% premii do każdego uzdrawiającego zaklęcia)
Mistrz uzdrawiania
Wielki mistrz uzdrawiania


Rasa Mroczny krasnolud
6,5,5,4

Mroczne runy (+5 chaos i runy)(10pz)
inżynier -(25% koszty machiny i golemy)(7pz)
mroczna kolczuga (+1 zbroja)(4pz)

Profesja Wojownik

Wojownik[/b] (1,2,2,1)5-(4)-4-3-1       

Zbrójmistrz (+ 6 treningu)
Znajomość oręża (+ 6 walki)
Znajomość broni (+ 15 obrazen)
Generał (+ 5 dowodzenia)

Profesja Opryszek

Zabójca (3,1,2,3)2-2-2-(1)-0   

Zamach (+4% zabójstwa)
Trucizna (+4% zabójstwa)
Zabójczy cios (+4% zabójstwa)
Garota (+4% zabójstwa)

Handlarz (3,2,1,1)3-3-3-(1)-1

Mistrz handlu (+6 handel)
Targowanie się (przelicznik w targu 66%)
Bogactwo (+1 surowce)
Obecność (+4 morale)

Profesja Czarodziej

(brak)

Profesja Kapłan


Mistrz runów(2,3,1,2) 3-3-3-(3)-2

Tajniki alchemii (+5 alchemii)
Księga wiedzy (+5 magii)
Mistrz runów
Wielki mistrz runów


Rasa Demon
7,4,5,4

Czarne wrota (+5 przyzywanie)(5pz)
Bezcielesny (+1 zbroja)(6pz)
Żywa pochodnia (+15 obrazen)(12pz)

Profesja Wojownik

Wojownik
(1,2,2,1)5-(4)-4-3-1       

Zbrójmistrz (+ 6 treningu)
Znajomość oręża (+ 6 walki)
Znajomość broni (+ 15 obrazen)
Generał (+ 5 dowodzenia)

Rycerz śmierci (+5 chaos)(1,3,2,2)5-(4)-2-4-3

sekrety (+5 chaos)
mroźny władca (+5 lodu)
nieludzka siła (+15 obrażeń)
mistrz chaosu

Profesja Opryszek

Zabójca (3,1,2,3)2-2-2-(1)-0   

Zamach (+4% zabójstwa)
Trucizna (+4% zabójstwa)
Zabójczy cios (+4% zabójstwa)
Garota (+4% zabójstwa)

Profesja Czarodziej

Piromanta(2,3,1,3)1-1-1-(4)-3 

Spętanie Ognia (odporność na ogień)
Podpalenie (+10 do obrażeń)
Mistrz Magii
Wielki Mistrz Magii

Przyzywacz(3,3,1,2)1-1-1-(1)-3 

Ogień Hadesu (+5 piromacja)
Władca Demonów (+4 walka +2 szybkości dla demonów)
Mistrz Magii
Wielki Mistrz Magii

Profesja Kapłan

(brak)

Odporność (na 1 rodzaj zbroji)

Wojownik (i Alchemik)+1/2
Opryszek +1/4
Czarodziej +1/4
Kapłan +1/3

Wojownicy +1 siła

Barbarzyńca(+1 siła)(1,1,3,2) 4-(3)-3-3-1 (jednorazowa kara +1pz inteligencja)<35,25,10,15>
Zwiad (szersze pole widzenia)(3pz)
Jezdziectwo (połowa czasu tworzenia kawalerii)(8pz)
Bieg (+6% szybkość)(9pz)
Szaman (+5 natury)(5pz)
Ludzie(7,5,5,5), Barbarzyńca(8,6,4,4), Minotaur(9,5,4,4)

Rycerz śmierci (+2 siła, -1 charyma)(+5 chaos)(1,3,2,2)5-(4)-2-4-3   (jednorazowa kara +1pz zręczność)<30,15,25,20>
sekrety (+5 chaos)(5pz)
mroźny władca (+5 lodu)(7pz)
nieludzka siła (+15 obrażeń)(6pz)
mistrz chaosu(14pz)
Mroczny elf(7,5,6,4), Demon(10,4,5,3)

Wojownik(+1 zręczność)(1,2,2,1) 5-(4)-4-3-1 <30,15,20,20>
Zbrójmistrz (+6 treningu)(6pz)
Znajomość oręża (+6 walki)(8pz)
Znajomość broni (+15 obrazen)(6pz)
Generał (+ 5 dowodzenia)(5pz)
Ludzie(6,6,5,5), Krasnolud(7,5,5,5),Nieumarły(5,6,7,4) Barbarzyńca(7,7,4,4), Minotaur(8,6,4,4), ork(7,6,4,5), Wysoki elf(4,7,6,5), Leśny elf(5,7,5,5), Mroczny elf(5,6,6,5), Mroczny krasnolud(7,6,5,4), Demon(8,5,5,4)     

Zwiadowca(+1 inteligencja)(+ 5 natury)(1,2,2,2) 4-(3)-3-3-1,<20,20,20,15>
Zielarstwo - (+5 uzdrawianie)(5pz)
Władca lasu (połowę tańsze jednorożce)(5pz)
Oswajanie (krótszy czas produkcji jednostek latających)(7pz)
Mistrz natury (wyższa skuteczność magii)(12pz)
Ludzie(6,5,6,5), Barbarzyńca(7,6,5,4), Leśny elf(5,6,6,5)

Opryszki +1 zręczność

Bard(+2 charyzma, -1 siła)(2,1,2,1)3-3-3-(1)-1<25,25,25,25>
Pieśń bohaterów (+6 morale)(4pz)
Pieśń bitwy (+5 dowodzenia)(5pz)
Pieśń uroku (+5 przejęcie)(4pz)
Pieśń kamienia (+10 odporność)(5pz)
Ludzie(4,6,5,7), Leśny elf(3,7,5,7, Istota lasu(1,7,6,8)

Handlarz(+1 charyzma)(3,2,1,1)3-3-3-(1)-1(jednorazowa kara +1pz siła)<15,20,30,30>
Mistrz handlu (+6 handel)(9pz)
Targowanie się (przelicznik w targu 66%)(6pz)
Bogactwo (+1 surowce)(6pz)
Obecność (+4 morale)(4pz)
Ludzie(5,6,5,6), Krasnolud(6,5,5,6), Leśny elf(4,7,5,6), Mroczny krasnolud(6,6,5,5)

Zabójca(+1 siła)(3,1,2,3)2-2-2-(1)-0  (jednorazowa kara +1pz siła i charyzma)<10,25,15,10>
Zamach (+4% zabójstwa)(5pz)
Trucizna (+4% zabójstwa)(5pz)
Zabójczy cios (+4% zabójstwa)(5pz)
Garota (+4% zabójstwa)(5pz)
Ludzie(6,6,5,5), Minotaur(8,6,4,4), Ork(7,6,4,5), Mroczny elf(5,6,6,5), Mroczny krasnolud(7,6,5,4), Demon(8,5,5,4)
           
Złodziej(1 zręczność)(2,1,2,2)3-3-3-(1)-1<15,30,20,15>
Bandytyzm(+2 złota)(4pz)
Targowanie się (+6 handel)(9pz)
Kamuflaż (+5 iluzja)(7pz)
Cios w plecy (+3 zabójstwo)(10pz)
Ludzie(5,7,5,5), ork(6,7,4,5), Leśny elf(4,8,5,5), Istota lasu(2,8,6,5)
     

Czarodzieje +1 inteligencja

Alchemik(+1 inteligencja)(+10 alchemia)(3,2,1,3)1-1-1-(0)-3  (jednorazowa kara +1pz siła i charyzma)<10,20,30,15>
Zielarstwo (+5 uzdrawianie)(5pz)
Napój leczniczy (+5 zdrowie)(5pz)
Mistrz alchemi(12pz)
Wielki mistrz alchemi(20pz)
Ludzie(5,5,7,5), Wysoki elf(3,6,8,5), Leśny elf(4,6,7,5), Mroczny elf(4,5,8,5), Istota lasu(2,7,8,6)

Archimag(+2 inteligencja, - 1 siła)(+3 wszystkie magie) (3,3,1,3)1-1-1-(1)-4 (jednorazowa kara +1pz siła, zręczność i charyzma)<10,10,35,10>
Magiczna ochrona (odporność na magie)(8pz)
Wiedza tajemna (+4 magia)(5pz)
Dzięsiąty krąg (+3 wszystkie magie)(12pz)
Magiczna akademia (+10 trening)(12pz)
Ludzie(4,5,8,5), Wysoki elf(2,6,9,5), Istota lasu(1,6,9,6)

Iluzjonista(+1 charyzma)(+10 iluzja)(3,3,1,2)1-1-1-(0)-3 (jednorazowa kara +1 pz siła i zręczność)<10,10,30,20>
Krzyk cienia (+5 nekromancji)(5pz)
Magiczny głos (+4 dowodzenia)(5pz)
Mistrz iluzji(12pz)
Wielki Mistrz iluzji(20pz)
Ludzie(5,5,6,6), Nieumarły(4,5,8,5), Leśny elf(4,6,6,6), Istota lasu(2,6,7,7)

Mag lodu(+2 inteligencja, - 1 zręczność)(+10 magia mrozu)(3,2,1,2)2-2-2-(0)-2 (jednorazowa kara +1pz siła)<10,25,30,20>
Łaska (+10 obrazeń)(6pz)
Lodowa zbroja (odpornosc na ogien i +1 zbroja na pozostałe)(10pz)
Mistrz lodu(12pz)
Wielki mistrz lodu(20pz)
Ludzie(5,4,8,5), Nieumarły(4,4,10,4), Wysoki elf(3,5,9,5), Mroczny elf(4,4,9,5), Istota lasu(2,5,9,6)

Nekromanta(+2 inteligencja, -1 charyzma)(+10 nekromancja)(3,2,1,3)1-1-1-(0)-3 (jednorazowa kara +1pz siła i charyzma)<15,20,30,10>
Wampiryzm- (zdolność wampiryczna bohatera na stałe)(8pz)
Piekielne Wrota (+5 przyzywanie)(5pz)
Mistrz Magii(12pz)
Wielki Mistrz Magii(20pz)
Ludzie(5,5,8,4), Nieumarły(4,5,10,3), Mroczny elf(4,5,9,4)

Piromanta(+1 siła)(+10 piromancja)(2,3,1,3)1-1-1-(4)-3   (jednorazowa kara +1pz zręczność i charyzma)<20,10,30,15>
Spętanie Ognia (odporność na ogień)(8pz)
Podpalenie (10 do obrażeń)(6pz)
Mistrz Magii(12pz)
Wielki Mistrz Magii(20pz)
Ludzie(6,5,6,5), Demon(8,4,6,4)

Przyzywacz(+1 zręczność)(+10 przyzywanie)(3,3,1,2)1-1-1-(1)-3 (jednorazowa kara +1pz siła i zręczność) <10,15,39,20>     
Ogień Hadesu (+5 piromacja)(5pz)
Władca Demonów (+4 walka +2 szybkości dla demonów)(5pz)
Mistrz Magii(12pz)
Wielki Mistrz Magii(20pz)
Ludzie(5,6,6,5), Mroczny elf(4,6,7,5), Demon(7,5,6,4)

Kapłani +1 charyzma

Druid(+1 inteligencja)(+10 natura)(3,2,1,2)2-2-2-3-(2) (jednorazowa kara +1pz siła) <15,15,25,20>
Tresura (połowe tańsza kawaleria)(8pz)
Władca Drzew (połowe tańsze treanty)(5pz)
Mistrz natury(12pz)
Wielki mistrz natury(20pz)
Ludzie(5,5,6,6), Barbarzyńca(6,6,5,5), Leśny elf(4,6,6,6)

Mistrz runów(siła+1)(+10 runy)(2,3,1,2)3-3-3-3-(2)  (jednorazowa kara +1pz zręczność)<25,15,25,15>
Tajniki alchemii (+5 alchemii)(5pz)
Księga wiedzy (+5 magii)(5pz)
Mistrz runów(12pz)
Wielki mistrz runów(20pz)
Krasnolud(7,4,5,6), Mroczny krasnolud(7,5,5,5)

Paladyn(charyzma+1)(+4 uzdrawianie i alchemia)(2,2,2,1)4-4-4-3-(1) <25,15,20,30>
Przejęcie (+5 przejęci)(5pz)
Medytacja (podwójna regeneracja magii)(9pz)
Wielki Paladyn (potrójne obrażenia przeciw nieumarłym)(10pz)
Mistrz magii (do uzdrawiania i alchemii)(14pz)
Ludzie(5,5,5,7), Wysoki elf(3,6,6,7)
 
Szaman (+2 inteligencja, -1 siła)(2,3,1,2)2-2-2-3-(2)  (jednorazowa kara +1pz zręczność)<20,15,30,25>
Omen (+2 wszystkie umiejętności)(9pz)
Wyostrzone zmysły (+5 natury)(5pz)
Mistrz chaosu(12pz)
Wielki mistrz chaosu(20pz)
Barbarzyńca(5,6,6,5), Minotaur(6,5,6,5), ork(5,5,6,6), Mroczny elf(2,5,8,6)

Uzdrawiacz(+1 zręczność)(+10 uzdrawianie)(3,2,1,1)2-2-2-2-(2) (jednorazowa kara +1pz siła)<10,15,20,25>
Aura elcora (50% szybsza regeneracja jednostki)(3pz)
Dotyk czystości (+50% premii do każdego uzdrawiającego zaklęcia)(5pz)
Mistrz uzdrawiania(12pz)
Wielki mistrz uzdrawiania(20pz)
Ludzie(5,6,5,6), Wysoki elf(3,7,6,6), Leśny elf(4,7,5,6), Istota lasu(2,7,6,7)

Offline

 
  • Index
  •  » Ogólne
  •  » Odporność i Premie podstawowe : Rasy, profesji i specjalności

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.fforumowicze.pun.pl www.wilkimagiczne.pun.pl www.victoriaslupsk.pun.pl www.speedwaymenag.pun.pl www.pokemonprzygody.pun.pl